Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Magyarországon az olasz világmárka, a Stefanel!

Immár nem feltétlenül kell Bécsbe, vagy Rómába utaznunk, ha Stefanel ruhákban szeretnénk járni - ezekkel a szavakkal nyitotta meg a vezető olasz divatlánc első magyarországi üzletét Demcsák Zsuzsa, az ismert tévés személyiség, volt modell.

A Westend üzletközpontban tartott távolról sem szokványos megnyitóra Budapestre érkezett a cég kereskedelmi igazgatója, Fernando Fornaciari is. A ruházati cikkeket és kiegészítőket forgalmazó olasz multinacionális vállalat tervei szerint a közeljövőben további három üzlet nyílik Magyarországon, többek között a pesti belvárosban és vidéken is.

A West Endben található első Stefanel üzletben már kapható a márka új őszi-téli kollekciója, amely a "szabadság" mottójával született. A Stefanel ezúttal sem tagadta meg önmagát: az új kollekcióban is visszaköszönnek az olasz divatház stílusjellemzőit, azaz a kiváló alapanyagok és az apró, ám kidolgozott részletek összhangja, valamint az a törekvés, hogy a ruhák és a kiegészítők a "total looknak" nevezett koncepció alapján kényelmesen elegánsak és lezserek, de mindig alkalomhoz illőek legyenek.

Az idei színek a földszínek egy kis pasztellel kiegészítve, és persze a fekete. Az őszi-téli kollekció négy "alstílusra" oszlik: a díszesen dekorált, hímzésekkel díszített, némi westernes-egyenruhás hangulatot árasztó cuccok a "uniform", a színes, kevert mintájú, kötött kardigánokkal kiegészített holmik a "folk gypsy", a strasszos, aszimmetrikus skótkockás párosítások a "tartan", a színes, kicsit a lovaglóruhákat idéző, de nem túl feltűnő ruhák pedig a "british" stílusirányzatba tartoznak. Ne feledkezzünk meg a fehérneműkről sem, amelyek esetében az idén a meghatározó szín a fekete.

A felvezető után Demcsák Zsuzsa tolmácsolásával Fernando Fornaciari szólt az egybegyűltekhez, és megígérte, nem fordulhat elő, hogy más, vagy szűkebb választékú kollekciót kapunk itthon, mint Európa más országaiban. Szavaiból kiderül, hogy a felső-közép kategóriás Stefanel holmik árai némileg a Zara szintje fölé vannak "belőve". Az olasz divatlánc kollekciói elsősorban 20 és 35 év közötti, divatra figyelő, dinamikus fiatalokat célozzák meg.

A Stefanel a megnyitó alkalmából egy rögtönzött címlapfotózásra is meghívta az újságírókat.  Minden résztvevő saját maga választhatta ki az új bolt kollekciójából a neki tetsző darabokat. Az átöltözés után a helyszínen lévő profi sminkes és divatfotós, valamint egy képszerkesztő szoftver segítségével címlapfotókat varázsoltak a vállalkozó kedvűekből, amelyet személyes ajándékként haza is vihettek.

A Westendben most megnyílt üzlet beindítására összesen több mint félmillió eurót (125 millió forintot) költöttek, és várhatóan hasonló nagyságrendű befektetést igényelnek a további egységek. A magyarországi boltok a Stefanel Spa. saját maga működteti. Az üzleteket a világon mindenütt egységes design alapján alakítják ki: ennek részei az Olaszországból hozatott bútorok is, amelyek közül nem egyet a szakmában jól ismert Antonio Citterto külön a Stefanelnek tervezett.

A  Stefanel az új magyarországi üzlettel együtt immár a világ 35 országában van jelen, több mint 650 egységgel. Közép- és Kelet-Európában Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban, Oroszországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában képviselteti magát az olasz divatlánc. A Stefanel csoport tulajdonában van az Interfashion nevű cég is, amely többek között a Marthe'+Francois Girbaud, és a sportos S.P.Q.R. City nevű felsőkategóriás ruházati márkákat forgalmazza. A társaság 2000 tavaszán felvásárolta a müncheni központú Hallhubert, amelynek 60 üzlete van Németországban, és most tervezi újabb üzletek nyitását Ausztriában és Hollandiában.

 A 3700 alkalmazottat foglalkoztató Stefanel csoport tavaly 48,2 millió eurós adózás előtti nyereséget ért el, 807 millió eurós forgalom mellett. - A társaság éves szinten 14,2 százalékkal növelte nyerségét, elsősorban új üzleteinek, illetve annak a ténynek köszönhetően, hogy a minőség tekintetében nem ismerünk kompromisszumot - jelentette ki a megnyitón Lucio Manfreda, a Stefanel magyarországi, lengyelországi és romániai egységeinek ügyvezető igazgatója.


Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak 

Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Olívaolajjal a női egészségért

Olívaolajjal a női egészségért 

Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálak széles felhasználási lehetőségei

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei 

A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.

Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis 

A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.