A legnépszerűbb helyszín a felmérés szerint a "házi borkóstoló", amelyen a válaszadók csaknem 80 százaléka részt vett az elmúlt évben. Emellett szabadtéri borfesztiválokra, kisebb (15-100 fős) borkóstolókra is elment a kitöltők mintegy háromnegyede. Mint a felmérés kimutatta, a látogatók leggyakrabban kettesben érkeznek a boros rendezvényekre (43 százalék), de sokszor 5-6 fős társasággal, nagyon ritka ugyanakkor, hogy valaki egyedül fesztiválozzon. Az emberek leginkább párjukkal érkeznek, de gyakran baráttal, ismerőssel.
Az internetezők negyede hozzávetőleg 5000 forintot költ egy-egy rendezvény alkalmával, de közel ennyien valamivel 10 ezer forint felett, és 16 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy 15 ezer forintot meghaladó ez az összeg. A válaszadók több mint 40 százaléka a fix belépős, korlátlan fogyasztással szervezett rendezvényeket részesíti előnyben, érdekes ugyanakkor, hogy a többiek körében népszerűbb a kóstolójegy vagy fesztiválkártya használata, mint a készpénzes vásárlás - derült ki a felmérésből.