Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Mutasd a bankkártyád, megmondom ki vagy!

A MasterCard felmérése szerint a leginkább fogyasztók luxus juttatásokat szeretnének mindennapi vásárlásaik után; a kedvezményeket főként saját magukra fordítják családtagjaik vagy jótékonyság helyett

Miről árulkodik a hitelkártyád?


A vizsgálat eredménye azt mutatja, hogy az európai fogyasztók egyharmada szeretne olyan hitelkártyát, amely vásárlóerőt és presztízst sugároz (34 százalék). Ezt különösen az olaszok részesítik előnyben (55 százalék). Egyharmaduk szeretne jól ismert kiskereskedelmi márkához kapcsolt hitelkártyát, olyat, amelyik kifejezi személyes érdeklődési körüket (32 százalék). Ez az igény a lengyelek körében a legerősebb (39 százalék). A kártyabirtokosok egynegyede számára fontos a kártya feltűnő megjelenése (24 százalék). Ez iránt is a lengyelek érdeklődnek leginkább (37 százalék).

Egynegyedük szeretne saját maga által tervezett kártyát (26 százalék). Ez az igény az olaszok körében a legerősebb (34 százalék). A szupermarketek és a benzinkutak után a fogyasztók leginkább utazási (24 százalék) és divat (23 százalék) ágazatokban tartják leginkább kívánatosnak a kapcsolt márkájú hitelkártyákat. Utazással kapcsolatos kártyát leginkább az olaszok látnának szívesen (33 százalék), míg a németek leginkább a divatszektort (33 százalék), a franciák pedig a szupermarket kártyákat (53 százalék) és a benzinkút kártyákat (41 százalék) részesítik előnyben.

A 18 és 24 év közötti korosztály jóval hajlamosabb divattal kapcsolatos hitelkártyára szert tenni mint a 25 felettiek, a 35-44 év közöttiek pedig a szupermarket kártyákat részesítik előnyben, amely minden bizonnyal a gyermeknevelési szükségletekkel függ össze. Conrads szavaival: "A márkákkal való azonosulás manapság fontos szempont a fogyasztók körében, így nem meglepő, hogy azt szeretnék, ha a tárcáikban lévő kártya tükrözné személyes érdeklődési körüket és törekvésüket. A fogyasztók a leggyakrabban olyan kártyát használnak, amelyhez valamilyen módon érzelmileg kötődnek, legyen szó valamely luxusmárkához, vagy akár kedvenc futballcsapatukhoz kapcsolódó kártyáról, különösen akkor, ha az adott kártya által nyújtott kedvezmények hozzájárulnak a személyesen rájuk jellemző életstílus kialakításában és annak fenntartásában."

Mit kell tudni a MasterCard Worldwide-ről?

A MasterCard Worldwide a globális kereskedelmi forgalom tágításában működik közre a pénzintézetek, az üzletek, a kártyatulajdonosok és a kiskereskedők közötti kritikus gazdasági kapcsolat megteremtésével. Franchise értékesítői, folyamatlebonyolítói és tanácsadói szerepében a MasterCard fizetési megoldások kifejlesztésével és értékesítésével évente már közel 14 milliárd fizetési műveletet bonyolít le és nyújt ennek alapján a szakmában élenjáró elemzési és tanácsadási szolgáltatásokat pénzintézeteknek és kereskedőknek. Márkacsaládja, a MasterCard(R), Maestro(R) és a Cirrus(R) révén MasterCard Worldwide a világ több mint 210 országában és területén szolgálja a fogyasztókat és a kiskereskedőket.

További információkért keresse fel a  www.mastercardworldwide.com weboldalt


6 egyszerű tipp lakásból házba költözéshez

6 egyszerű tipp lakásból házba költözéshez 

Nőként sokat kombinálunk, ami időnként bosszantó, de néha nem is rossz szokás. Kiváltképp akkor, ha olyan szituáció előtt állunk, mint egy lakásból való költözés az új családi házba.
Hogyan őrizd meg bőröd frissességét a nyári hónapokban?

Hogyan őrizd meg bőröd frissességét a nyári hónapokban? 

Amikor a meleg napokon pihenni indulunk, mindenki szeretné a legjobb formáját hozni, és ebben a bőrünk ápolása különösen fontos szerepet kap.
Viszkok Fruzsi tippje: tartós szőrtelenítés otthon is

Viszkok Fruzsi tippje: tartós szőrtelenítés otthon is 

Az otthoni tartós szőrtelenítés egyre népszerűbb megoldás azok körében, akik szeretnének hosszú távon megszabadulni a nem kívánt szőrszálaktól anélkül, hogy időt és pénzt áldoznának drága szalonkezelésekre.
Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon?

Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon? 

A hálószoba sokkal több, mint egy hely, ahová aludni járunk. Ez az otthon legintimebb tere, ahol kikapcsolódunk, megpihenünk, és új energiával töltődünk fel. Éppen ezért fontos, hogy a berendezése ne csak ízléses, hanem funkcionális és kényelmes is legyen. Cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb szempontokat, hogy a hálószobád ne csak szép, hanem élhető és nyugodt tér is legyen.
Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez?

Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez? 

A szobakennel sok gazdi fejében még mindig a „bezárás” fogalmával él együtt, pedig valójában épp az ellenkezője: egy jól bevezetett kennel nyugalmat, stabilitást és biztonságot ad a kutyádnak.
Így lesz stresszmentes az ételrendelés

Így lesz stresszmentes az ételrendelés 

Nőként nem mindig könnyű helytállni a mindennapokban, hiszen a munkahely mellett többnyire rájuk hárul a háztartás vezetése, a főzés és a gyereknevelés is.
Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra

Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra 

Amint megérkezik a tavasz, a kert újra életre kel, de csak akkor, ha mi is készen állunk rá.
Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.