Névjegykártya 2.0: új könyv segíti a cégek online kommunikációját
A koronavírus-járvány miatt felfordult világ stratégiai problémáira ad átfogó kommunikációs programot egy, a közelmúltban megjelent többszerzős kötet. A Névjegykártya 2.0 egy interaktív könyv, amely jegyzetelési, a szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál az olvasó számára. Langmár Zsuzsanna, aki társszerzőként többek között a Google Cégemhez tartozó, egyszerű és érthető használati utasítást kínál, arról beszélt: az utolsó utáni pillanat a mostani, hogy egy cég erőteljes online megjelenést alakítson ki.
2020 óriási változásokat hozott az üzleti életben, számtalan szektor ellehetetlenült a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések következtében, a vállalkozások zöme pedig az internetre menekült, mert ott nem lehet korlátozni őket sem a nyitvatartási idők tekintetében, sem egyéb szabályozásokkal.
Megváltozott az üzleti kommunikáció. Fotó: Langmár Kommunikáció
Aki tíz éve halogatta, hogy a weblapját megújítsa, a webshopját elindítsa vagy erőteljesebbé tegye a közösségi médiában való megjelenését, kénytelen volt lépni. Ugyanakkor sokan nem tudták, mit és hogyan kell pontosan csinálniuk a kedvező megítélés kialakításához.
A Langmár Kommunikáció kiadásában megjelent Névjegykártya 2.0 című könyv megoldást nyújt minden olyan cégvezető és vállalkozó számára, aki mind az interneten, mind a való világban népszerűbb, meggyőzőbb és sikeresebb akar lenni.
Az offline tapasztalat nem garantál online sikert
Langmár Zsuzsanna, a könyv egyik társszerzője elmondta, hogy az utóbbi hónapokban több olyan új ügyfelük is volt, akik 20-30 éves tapasztalattal rendelkeznek, nagyon otthonosan mozognak az offline világban és évről évre egyre nagyobb profitot termelnek. Ugyanakkor az online-ra való átállás őket is új kihívás elé állította, ezért szakértői segítségre volt szükségük a piac lekövetése érdekében.
„Nagyon sok cég azért veszített ügyfeleket, mert nem kommunikálta megfelelően, mikor van nyitva, milyen vásárlókat, partnereket érintő változások történtek a járvány miatt a vállalat hétköznapjaiban. Több tucatnyi kommunikációs csatorna van, ezeket meg kell tanulni használni, ehhez nyújt hatalmas segítséget a Névjegykártya 2.0” – magyarázza a szakember.
Példaként említette, hogy a Google Cégem egyre fontosabbá vált, hiszen rengeteg olyan keresés van, amikor az emberek lokálisan, a közelben akarnak az adott problémára megoldást találni. Egy fodrászat, egy kutyakozmetika esetében nem mindegy, hogy öt percet autózunk vagy másfél órát ülünk a dugóban, mire odaérünk. Ugyan felmérések szerint a vállalkozók több mint fele használja a felületet, elenyésző részük teszi ezt hatékonyan.
„Bármikor jöhet egy fiatal, aki hirdet a közösségi médiában, jól használja a Google Cégemet, és rendkívül gyorsan el tudja venni az ügyfeleket még egy nagy múlttal rendelkező cégtől is. Ez az utolsó pillanat, hogy intenzív online jelenlétbe kezdjenek a vállalatok, de egyáltalán nem mindegy, miként teszik ezt. A szerény kötetcím csupán a névjegyre utal, valójában azonban egy teljes kommunikációs programot kap az olvasó a könyvben, amit csak követni kell ahhoz, hogy több ügyfelet, cégvezető barátot, stratégiai partnert szerezzen és növelje a befolyását az üzleti életben” – tette hozzá.
Rendhagyó könyv, szakértőktől
Langmár Zsuzsanna elmondta, hogy neki és kollégáinak is szenvedélye az üzleti kommunikáció.
Ő a hagyományos névjegykártya gyakorlati oldalaival és a Google Cégem működésével ismertet meg, Magdó Emil a vállalati brandépítés fortélyait leplezi le, Szakács Paul a vizuális kommunikáció legjobban működő titkait osztja meg, Juhász Attila pedig arról ír, miként szövetkezhetünk más cégvezetőkkel úgy, hogy kölcsönösen támogassuk egymást és nyertes-nyertes együttműködéseket hozzunk létre.
Az interaktív könyv rendhagyó módon jegyzetelési, szakértőkkel való együtt gondolkodási és ötletelési lehetőségeket is kínál. Túlzás nélkül állítható tehát a kötetről, hogy egyetlen korszerűen megjelenni akaró cégvezető, vállalkozó polcáról sem hiányozhat. A könyv már megrendelhető a langmar.hu webshopjában.
Nőként sokat kombinálunk, ami időnként bosszantó, de néha nem is rossz szokás. Kiváltképp akkor, ha olyan szituáció előtt állunk, mint egy lakásból való költözés az új családi házba.
Az otthoni tartós szőrtelenítés egyre népszerűbb megoldás azok körében, akik szeretnének hosszú távon megszabadulni a nem kívánt szőrszálaktól anélkül, hogy időt és pénzt áldoznának drága szalonkezelésekre.
A hálószoba sokkal több, mint egy hely, ahová aludni járunk. Ez az otthon legintimebb tere, ahol kikapcsolódunk, megpihenünk, és új energiával töltődünk fel. Éppen ezért fontos, hogy a berendezése ne csak ízléses, hanem funkcionális és kényelmes is legyen. Cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb szempontokat, hogy a hálószobád ne csak szép, hanem élhető és nyugodt tér is legyen.
A szobakennel sok gazdi fejében még mindig a „bezárás” fogalmával él együtt, pedig valójában épp az ellenkezője: egy jól bevezetett kennel nyugalmat, stabilitást és biztonságot ad a kutyádnak.
Nőként nem mindig könnyű helytállni a mindennapokban, hiszen a munkahely mellett többnyire rájuk hárul a háztartás vezetése, a főzés és a gyereknevelés is.
A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.