- Cégünket korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klummal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. LETSWOW-kampányon keresztül örömet lelhetünk a divatban. Ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a vállalatunk a divat világában – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.

A metropolisz, ahol a trendek születnek, több, mint egy egyszerű rendezvényhelyszín. A 44 éves német divatikonnak ez a kedvenc városa,
az ott szerzett élmények inspirálták a kollekció tervezésekor. Az eredmény szemmel látható. Egyszerre vadak, mint New York és sokoldalúak, mint maga Heidi Klum, egy csipetnyi WOW-hatással megfűszerezve: leopárdmintás blúz, valódi bőrből készült motoros dzsekik, farmerek több színben, és további izgalmas darabok élénk kék és meleg konyakszínekben.
- Olyan divatos darabokat szerettem volna alkotni, amikben amellett, hogy megvan az a bizonyos plusz, mégis egyszerűen kombinálhatóak, és minden nőnek jól állnak – vallott kollekciójáról Heidi Klum.