Az árak borsosak, de a tárgyak gyönyörűek – összeszedtük öt olyan mindennapi használati tárgy luxusváltozatát, amelyet a divat meghatározó szereplői saját márkajelük alatt is értékesítenek.
1. VERSACE ÉS A KÁVÉSCSÉSZÉK
Biztosan ti is belefutottatok már abba a probléma, hogy egy kényes porceláncsészéből csak nagyon óvatosan mertétek elfogyasztani a kávétokat, hiszen úgy tűnhetett, hogy egy rossz mozdulat elég lehet ahhoz, hogy kettétörjön. A Versace porceláncsészéi 100 eurós (több mint 30 ezer forint) ártól indulnak – s egy biztos: ilyen árcédulák mellett még inkább figyelnünk kell arra, hogy még véletlenül se csússzon ki a kezünkből a pohár.
2. BELEÜLNÉL EGY GUCCI SZÉKBE?
Minden elismerésünk az olasz márkának, hiszen ’Décor’ névre keresztelt lakberendezési ágazatuk meglepően jól teljesít. Evőeszközök, tányérok, és lakástextilek tervezése mellett a Gucci nem akármibe vágta a fejszét, hiszen a márka bútorokat is gyárt. Ha megtetszettek a Gucci székei és bevásárolnál, van egy rossz hírünk – darabja 2600 eurótól (közel 910 ezer forint) indul.
3. A DIOR POHARAI
Új üvegpoharakra vágysz? A legendás francia márka, a Christian Dior segítségedre lehet ebben, igaz, egészen mélyen a zsebedbe kell nyúlnod, hiszen a legegyszerűbb darabok is 130 eurónál (46 ezer forint) kezdődnek. Nekünk nagy kedvencünk a nagy divatházak lakberendezési irányzatai közül a Dior által képviselt vonal, az elegáns, de mégis fiatalos külsőt bármikor elfogadnánk.
4. JÖHET EGY CHANEL CSILLÁR?
Legyen szó akár poharakról, bútorokról, lakástextilről, a luxusmárka lakberendezési kínálatában ez mind szerepel. A mi választásunk azonban nem más, mint a csillárok – ezek megvásárlásához nagyon át kell gondolnia a családi büdzsét annak, akinek egy-egy lélegzetelállító Chanel tervezésre fáj a foga, a legolcsóbb darabok is közel 500 dollártól (155 ezer forint) indulnak.
5. ARMANI ASZTALAI
A Giorgio Armani nevével fémjelzett márkával kapcsolatban egyre inkább biztosak vagyunk abban, hogy világuralomra törekszenek, hiszen a haute couture és a ready-to-wear kollekciók mellett foglalkoznak éttermekkel, szállodákkal, édességekkel, virágokkal és lakberendezéssel is. Az olasz elegancia és lendület megjelenik a divatház asztalain is, amelyek árát igazán diszkréten, de nem tették közzé a weboldalukon.
+1. A LOUIS VUITTON UTAZNI HÍV
Elsőre egészen meghökkentőnek tűnhet, de a Louis Vuitton útikönyveket is gyárt – a fiatal, feltörekvő művészek által illusztrált albumok új szemszögből mutatják be a nagyvárosokat. Amellett, hogy elképesztően jól néznek ki, a luxusmárkának mindenképpen jár a pluszpont azért, hogy így felkarolta a tehetségeket.