A művészet digitalizációja
A televíziók mérete évről évre növekszik: egyes előrejelzések szerint a készülékek képernyőjének átlagos mérete 2020-ra globális szinten elérheti a 47,9 colt.

Az egyre nagyobb készülékek mindinkább uralják a belső teret, így a televíziók tudása mellett mára a dizájn is hangsúlyossá vált. Egy tavalyi felmérés szerint 10-ből 7 felhasználó már kifejezetten figyelembe veszi a televíziók kialakítását a vásárláskor.
Hiába váltak azonban a készülékek az otthonok stílusos kiegészítőjévé, a nap nagy részében kihasználatlanul, kikapcsolva állnak: a magyarok például átlagosan 4 óra 42 percet töltenek a képernyő előtt. Hogy a televízió a nap fennmaradó részében is hasznos lakberendezési tárgyként funkcionáljon, az ismert délkoreai cég kitalált egy funciót, amivel a kikapcsolt készülék élethű műalkotássá válik.
Így kerül egy festmény a Szépművészeti Múzeumból egyenesen a nappalikba
Az új platformon keresztül a felhasználók a világ legjelentősebb galériáinak több száz, jól ismert festményéhez férhetnek hozzá, és ezekből választhatják ki, hogy mely műalkotás(oka)t szeretnék a televíziójuk segítségével viszontlátni a nappalijuk falán.
Az olyan neves múzeumok és galériák remekművei mellett, mint a Victoria and Albert Museum, a Teleworker, a Museo del Prado, a The Albertina vagy a Saatchi Art mostantól a Szépművészeti Múzeum gyűjteményéből származó festmények – köztük három magyar festő, Izbéghy Vörös István, Mányoki Ádám és Bogdány Jakab képei is - díszíthetik a felhasználók otthonát.