Bevásárlóközpont cikkek

Békegalambok költöztek két budapesti bevásárlóközpontba
Az ukrajnai háború elől menekülő édesanyákat és gyermekeiket támogatja egyedülálló jótékonysági kezdeményezésével a Mammut és az Arena Mall

Plázaszokásaink - mit várunk el a bevásárlóközpontoktól?
A magyar vásárlók 40 százaléka negyed órát, 25 százalékuk több mint fél órát is hajlandó autózni azért, hogy elérjen egy bevásárlóközpontot. Ennél hosszabb időt csak a skandináv országok lakosai vállalnak.

A bevásárlóközpontok alkonya és átalakulása
Az elmúlt ötven évben Amerikában a bevásárlóközpontok közösségi helyekből a régi vásárlói szokások emlékhelyeivé változtak át. Korábban is voltak problémáik, mostanság azonban az internet még több vásárlót szipkáz el tőlük. És miközben a kiskereskedők lassan kivergődnek a plázák megjelenése óta bekövetkezett legsúlyosabb gazdasági visszaesésből, sokan közülük rájönnek, hogy lehetőségeiken túl terjeszkedtek, és gyors ütemben zárják be boltjaikat.