Világmárkák cikkek

Jó kis üzlet a cseresznye, de ennyire?
A Japán Meteorológiai Ügynökség március 21-én hivatalosan is bejelentette a Sakura kezdetét, ugyanis ekkor bontott virágot a tokiói Yasukuni-szentély előtt álló világhírű cseresznyefa. Ezzel kezdetét is vette Japán egyik legnagyobb ünnepe, a „hanami”, vagyis a cseresznyevirág-nézés, amely előtt a legnagyobb világmárkák is limitált szériás termékekkel tisztelegnek. Ezekből válogattunk a Japánspecialista Japánban élő szakértőjével.

Különleges akciókkal ünnepel a FashionDays!
Több mint 2 millió divatimádó használja a FashionDays-t! Ezt egy különleges akcióval ünneplik; keddtől (tegnaptól) egy héten keresztül 80%-os kedvezménnyel vásárolhatók az alábbi világmárkák: Missoni, Alexander McQueen, Valentino, CK, Calvin Klein, Dolce&Gabbana, Miss Sixty, Wolford, Guess9, DKNY, UGG, Kenzo, Mandarina Duck, Vivienne Westwood, Givenchy, Morellato