Facebook hozzászólás
12

A szórólapkészítés fortélyai

A szórólapkészítés nem lenne bonyolult folyamat, ha a cél nem az volna, hogy a lehető legfigyelemfelkeltőbb anyagot hozzuk létre. Ez azonban sokkal több idő és energia, nem beszélve arról, hogy sok esetben szakmai segítségre van szükség, hogy ez megvalósulhasson.

Akinek sikerül előállítania egy jó grafikát, egy kiváló dokumentumot, amely felkelti a vásárlók figyelmét, annak van reménye arra, hogy fellendíthesse a vállalkozását.

Az alábbiakban a szórólapkészítés fortélyaiba avatunk be mindenkit. Eláruljuk, mitől lesz egyedi egy jó anyag, és mire kell figyelni, ha például nőket akarunk megcélozni a hirdetéssel.

Az alapszabályokról

A legfontosabb az ütős képek és szövegek használata. Ahhoz, hogy a végeredmény felkeltse a vásárló figyelmét, nem árt különleges címsort választani. Ezt úgy érhetjük el, hogy kiemeljünk benne azt, hogy mire ad megoldást a termék vagy a szolgáltatás. A Plakát Nyomda szórólapjai kiváló anyaghasználattal készülnek, tartósak, emellett a nyomdai termékek lényegretörőek és változatosak.

Ha például egy pékségben vagy cukrászdában lehet kapni laktóz- és gluténmentes termékeket, akkor mindenképpen érdemes kiemelni ezt, hiszen a mindenmentes finomságok egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.

A képek esetén pedig tartsuk szem előtt, hogy ne átlag fotókat használjunk, amit a stock változatok közül az elsőre megtalálunk. Gondoljunk arra, hogy ezekkel a legtöbben már találkoztak az életük során, igyekezzünk ennél kreatívabbak és egyedibbek lenni.

Ha tehetjük, készítsünk külön grafikát a szórólapra. Amennyiben egy női termékeket áruló cégről van szó, ott érdemes nőies színeket alkalmazni, amelyek azonnal vonzzák a hölgyek tekintetét.

Milyen információkat kellene megadni?

Hiába a jó szlogen és a figyelemfelkelőt végeredmény, ha nem történik meg a kapcsolatfelvétel. Fontos tehát megadni pár olyan információt a vállalkozásról, a cégről, amely ösztönzi az érdeklődőket a telefonálásra, az e-mail írására. Legyen ott a nyitvatartás, néhány kapcsolattartási adat, de figyeljünk arra, hogy véletlenül se essünk át a ló túloldalára.

A nyomdai termék nem azért készül, hogy bemutassuk a vállalkozásunk legnagyobb projektjeit és eredményeit. Sokkal inkább az a cél, hogy elérjük, az érdeklődők kapcsolatban lépjenek velünk. A vásárlók többsége arra számít, hogy a szórólap alján megtalálja azokat az információkat, amely segíti őket az informálódásban és a kapcsolatfelvételben.

A grafika kérdése

A szórólapkészítés lehet egyszerű, hiszen egy nem túl bonyolult számítógépes programmal könnyedén összeállíthatunk egy ütős anyagot. Semmi akadálya annak, hogy kibontakoztassuk a kreativitásunkat.

Ha megvan a grafika, akkor ki kell választani a számunkra legszimpatikusabb szórólaptípust. Költséghatékony megoldás az lesz, ha a négy oldalán szépen körbevágott lap egyik vagy akár mind a két oldalára nyomtatunk. Ehhez a legjobb egy 90-135 g/nm vastagság közötti ofszet papír, amely elbírja ezt a nyomtatást. A Plakát Nyomda kivitelezésében nem fogunk csalódni.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

Egyéb

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!