Az élelmiszerpazarlás mindannyiukat megmozgatta
A Munch mind az öt cápát megnyerte
A Cápák között című RTL-műsorban még soha nem fordult elő, hogy mind a öt Cápa beszállt volna egy vállalkozásba. A múlt heti adásból kiderült, hogy a Munch csapatának ezt is sikerült elérnie az élelmiszerpazarlás ellen kitalált módszerükkel.
„A Munch alkalmazást már közel 30 000-en letöltötték, és öt magyarországi városban – Budapesten kívül Győrött, Szegeden, Sopronban és Debrecenben – vagyunk elérhetők. Célunk a hazai terjeszkedés, szeretnénk további éttermeket, boltokat bevonni a kezdeményezésbe és az általunk kínált szolgáltatással jelen lenni más városokban is. Emellett pedig a nemzetközi piacra lépésre is készülünk, valamint a Magyar Élelmiszerbankkal való együttműködésnek köszönhetően már nélkülözők számára is el tudunk juttatni ételadagokat” – mondta el Wettstein Albert, a Munch egyik alapítója, aki a harmadik évaddal jelentkező Cápák között üzleti showműsorban Perepelica Kirillel együtt képviselte a startupot.
Bár a nemrégiben elstartolt üzleti showműsor, a Cápák között új Cápával bővült, van, ami nem változott: a döntéshozók az új évadban is csak a legígéretesebb pénzügyi befektetések mellett köteleződnek el. A Munch a műsor történetében is példa nélküli sikereket ért el, ugyanis most először a Cápák mindegyike befektetett a vállalkozásba.
„A Cápák között versenyzőinek az első adás óta vagyunk a pénzügyi mentorai, így jól tudjuk, mi az a szempont, amely minden Cápa meggyőzéséhez elengedhetetlen: jövedelmező befektetésként láttatni a céget. Ehhez pedig a jó ötlet, az elkötelezett csapat és a meggyőző piaci növekedés mellett ma már az is hozzátartozik, hogy egy valós társadalmi problémára kínáljon a vállalkozás innovatív megoldást” – összegezte Kökény Roland, a K&H Bank kkv marketing és támogatás vezetője.
Hozzászólás zárolva.