Ép testben, ép lélek
Hamarosan mi is NBA-s pólókban kosarazhatunk
Hamarosan a magyarországi Decathlon áruházakban is elérhetőek lesznek az amerikai NBA-s termékek. A francia sportszergyártó cég által tervezett és a Tarmak kosárlabda márkanév alatt kínált öltözetek, cipők és kiegészítők lesznek kaphatók az érintett áruházakban.
Több évre szóló partneri együttműködést kötött a Decathlon és az amerikai Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), melynek keretében a francia sportszergyártó óriás hivatalos partnere lesz a sportszövetségnek Afrikában, Ázsiában, Európában, Közel-Keleten és Latin Amerikában. Ez a cég első partneri együttműködése egy észak-amerikai sportligával.
A megállapodásnak köszönhetően világszerte közel 1200 áruházban, köztük a 24 magyar áruházban is elérhetőek lesznek az NBA-s termékek.
A partnerség részeként a Decathlon által tervezett és a Tarmak kosárlabda márkanév alatt értékesített NBA és NBA franchise színeknek megfelelő öltözetek, cipők és kiegészítők lesznek elérhetők az érintett sportszer áruházakban.
A termékek először 2021. márciusától online, április elejétől pedig már az üzletek polcain is elérhetőek lesznek.
A 2016-ban alapított Tarmak a francia sportszergyártó cég kosárlabda márkája, amely saját termékeket és technológiákat tervez, beleértve a labdákat, ruhákat, cipőket, edzésfelszereléseket, és védőfelszereléseket.
„A Tarmak négy évvel ezelőtti létrehozása óta az az álmunk, hogy együttműködjünk az NBA-vel, a világ legnagyobb kosárlabda-bajnokságával” – mondta Damien Dezitter, a Tarmak vezetője. „Közös célunk a kosárlabda sport fejlesztése az egész világon, ezért fontos számunkra ez az együttműködés.”
Steve Griffiths, az NBA partnerkapcsolatokért felelős igazgatója pedig úgy fogalmazott a megállapodás megkötését követően, hogy „A partnerség révén az NBA rajongók és a kosárlabdázók világszerte hozzáférhetnek egy izgalmas és innovatív választékhoz, amely egyfajta belépőt jelent a kosárlabdázás világába.”
Az NBA négy profi sportliga köré épült sport- és médiavállalkozás: a Nemzeti Kosárlabda Szövetség, a Nők Nemzeti Kosárlabda Szövetsége, az NBA G Liga és az NBA 2K Liga. Az NBA erőteljes nemzetközi jelenlétet képvisel, 215 országban több mint 50 különböző nyelven sugárzott játékokkal. A 2020-21-es szezon kezdetén az NBA-csapatok 107 nemzetközi játékost számláltak 41 országból.
Az NBA felépítette a világ egyik legnagyobb közösségi média szurkolótáborát, 1,9 milliárd lájkolóval és követővel.
Hozzászólás zárolva.