Facebook hozzászólás
776

Ép testben, ép lélek

Hamarosan mi is NBA-s pólókban kosarazhatunk

Hamarosan a magyarországi Decathlon áruházakban is elérhetőek lesznek az amerikai NBA-s termékek. A francia sportszergyártó cég által tervezett és a Tarmak kosárlabda márkanév alatt kínált öltözetek, cipők és kiegészítők lesznek kaphatók az érintett áruházakban.

Több évre szóló partneri együttműködést kötött a Decathlon és az amerikai Nemzeti Kosárlabda Szövetség (NBA), melynek keretében a francia sportszergyártó óriás hivatalos partnere lesz a sportszövetségnek Afrikában, Ázsiában, Európában, Közel-Keleten és Latin Amerikában. Ez a cég első partneri együttműködése egy észak-amerikai sportligával.

Pontot ért a dobás. Fotó: depositphotos.com
Pontot ért a dobás. Fotó: depositphotos.com

A megállapodásnak köszönhetően világszerte közel 1200 áruházban, köztük a 24 magyar áruházban is elérhetőek lesznek az NBA-s termékek.

A partnerség részeként a Decathlon  által tervezett és a Tarmak kosárlabda márkanév alatt értékesített NBA és NBA franchise színeknek megfelelő öltözetek, cipők és kiegészítők lesznek elérhetők az érintett sportszer áruházakban.

A termékek először 2021. márciusától online, április elejétől pedig már az üzletek polcain is elérhetőek lesznek. 

A 2016-ban alapított Tarmak a francia sportszergyártó cég kosárlabda márkája, amely saját termékeket és technológiákat tervez, beleértve a labdákat, ruhákat, cipőket, edzésfelszereléseket, és védőfelszereléseket.

„A Tarmak négy évvel ezelőtti létrehozása óta az az álmunk, hogy együttműködjünk az NBA-vel, a világ legnagyobb kosárlabda-bajnokságával” – mondta Damien Dezitter, a Tarmak vezetője. „Közös célunk a kosárlabda sport fejlesztése az egész világon, ezért fontos számunkra ez az együttműködés.”

Steve Griffiths, az NBA partnerkapcsolatokért felelős igazgatója pedig úgy fogalmazott a megállapodás megkötését követően, hogy „A partnerség révén az NBA rajongók és a kosárlabdázók világszerte hozzáférhetnek egy izgalmas és innovatív választékhoz, amely egyfajta belépőt jelent a kosárlabdázás világába.”

Az NBA négy profi sportliga köré épült sport- és médiavállalkozás: a Nemzeti Kosárlabda Szövetség, a Nők Nemzeti Kosárlabda Szövetsége, az NBA G Liga és az NBA 2K Liga. Az NBA erőteljes nemzetközi jelenlétet képvisel, 215 országban több mint 50 különböző nyelven sugárzott játékokkal. A 2020-21-es szezon kezdetén az NBA-csapatok 107 nemzetközi játékost számláltak 41 országból.

Az NBA felépítette a világ egyik legnagyobb közösségi média szurkolótáborát, 1,9 milliárd lájkolóval és követővel.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!