Facebook hozzászólás
449

MÁSODVIRÁGZÁSUKAT ÉLIK A TÁRSASOK

Játékmustra karácsonyra

Ahogy a divatszakmának, úgy a játékoknak is van „trend-diktáló” eseménye, amely a német játékgyártás több évszázados múltú központjában, Nürnbergben szervezett Spielwarenmesse. A piac legjelentősebb szakmai játékmustráját 71. alkalommal, január 29.-február 2. között rendezték meg egymillió termékkel, 120 ezer újdonsággal 70 országból.

A gigantikus nürnbergi kiállításon látottak alapján választanak termékeket a legnagyobb forgalmazók is – hihetetlen, de már a karácsonyi időszakra. Magyarország egyik legnagyobb játék webáruházának szakemberei a helyszínen úgy tapasztalták: az interaktív plüssök és robotok térnyerése folytatódik, a társasjátékok másodvirágzásukat élik, a kicsomagolás élménye pedig továbbra is fókuszban áll, így a 2020-as kínálatukat is ennek megfelelően alakítják ki.

 

Másodvirágzását élik a társasjátékok. Fotó: JátékNet.hu
Másodvirágzását élik a társasjátékok. Fotó: JátékNet.hu

− A kicsomagolás élménye az egyik vezető trend marad idén is, amikor a játékos csomagolja ki a játékot, vagy a játék saját maga „kitör” a dobozából. Tavaszi kínálatunkban több ezer újdonság várható, többek között olyan izgalmas játékok, ahol egy gépezetből kell golyókat kicsavarni és a golyókban vannak a meglepetések, vagy magát a játékot egy kemény zselé-szerű anyagból kell kifaragni – mondta JátékNet.hu webáruház vezetője, Őri Gergely.

Az idei kiállítás a „Toys for Future” (termékek ökológiai vagy újrahasznosított anyagokból), a „Digital goes Physical” (tartalom és sztárok, akiket a gyerekek a digitális világból ismernek) megjelenítés, valamint a fogyatékkal vagy betegséggel élők iránti toleranciát előtérbe hozó „Be You!” irányzatokkal fogadta a látogatókat. A játékiparban megjelenő fenntarthatósági trend  a növényi alapú műanyagokban, a papírból vagy  fából készült játékokban és csomagolásokban érzékelhető.

 

Fontos a környezetvédelmi szempont. Fotó: JátékNet.hu
Fontos a környezetvédelmi szempont. Fotó: JátékNet.hu

Az interaktív plüssök és robotok térnyerése vitathatatlan, elsősorban az új generáció megváltozott életviteli és játszási szokásai miatt. Gondolhatnánk, hogy a mai digitalizációs közegben -, az online- és mobiljátékok, e-sport -, egyre nehezebb a gyerekeket rávenni fizikai játékokkal játszani. A tapasztalat viszont az, hogy a társasjátékok másodvirágzásukat élik, például a Monopoly már 85 éves. A legnépszerűbb retró játékokat „újraöltöztetik” vagy épp mobilalkalmazásokkal, applikációkkal egészülnek ki, de a digitálisból fizikai megjelenítés is kedvelt irány, mint például a Fortnite videójáték figurái. Tehát ahogy eddig is, már most készülhetnek a szülők: szinte kivétel nélkül, minden újdonság és trendkövető gyermekjáték felkerül a webáruház kínálatába.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

STÍLUS

1 / 630

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!