Magyar fiatalok sikere Párizsban
„Legyél termékmenedzser, dolgozz együtt egy reklámügynökséggel, alkoss új termékeket, valósítsd meg az ötletedet és utazd be akár a világot is!”
„A lányok fantasztikus eredménye is azt bizonyítja, hogy ez a verseny kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget kínál a fiataloknak évről-évre a marketing területén” – állítja büszkén Ránky Katalin, a L’Oréal Magyarország vezérigazgatója.
„Habár nem mi nyertünk, de a különdíj megerősített bennünket abban, hogy később a marketing világában szeretnénk érvényesülni. Rengeteget dolgoztunk és igen sok tapasztalatot szereztünk, mindenképpen megérte végigcsinálni.” – összegzik tapasztalataikat a magyar résztvevők.
A L’Oréal Brandstorm versenyről
A L’Oréal Brandstorm egy rangos nemzetközi kreatív marketing verseny, amely 1993-ban indult Franciaországban. Az elmúlt 13 év alatt világszerte körülbelül 14300 diák vett részt benne. Tavaly a világ 176 egyeteméről 4000 résztvevő próbálta ki magát a marketing világában. A L’Oréal Brandstorm azonban több mint egy üzleti játék, hiszen a verseny lehetőséget ad, hogy a résztvevők négy hónapon keresztül kipróbálhatják magukat termékmenedzserként, megalkothatnak egy új termékcsoportot együttműködve a L’Oréal csapatával és egy reklámügynökséggel. 2006-ban öt kontinens 32 országa vett részt az izgalmas, fiatalok számára megrendezett marketing versenyben, amelynek idei témája a L’Oréal luxus márkája, a Lancome Body-care volt. A nemzeti döntőket követően a nemzetközi döntő Párizsban került megrendezésre. A L’Oréal számára már évek óta kulcsfontosságú stratégiai eszköz, hogy támogassa a fiatal tehetségeket: segít a tapasztalat-szerzésben, abban, hogy lehet elfogadtatni másokkal az ötleteket, hogyan lehet okosan kompromisszumot kötni, és hogyan lehet a kreativitást egy sikeres csapat tagjaként fejleszteni. További információ: www.loreal.hu és www.brandstorm.loreal.hu.
Hozzászólás zárolva.