Minden 50 év feletti férfi sürgősen keresse fel urológusát!
Társadalmi célú edukációs kampány ez idáig még nem foglalkozott a férfiak számára legtöbbször tabutémának számító prosztata megbetegedéseivel. A Magyar Urológusok Társaságának égisze alatt útjára indított Prosztata kampány a tájékoztatásban keletkezett űrt kívánja betölteni és felhívni a figyelmet arra, hogy minden férfi 50 év felett keresse fel urológusát, nézesse meg, hogy nincs-e rosszindulatú elváltozás a prosztatájában.
A Prosztata kampányt teljes mellszélességgel támogatja Szacsvay László is, aki – arcát adva a társadalmi célú kezdeményezéshez – igyekszik példát mutatni férfitársainak. A színművésznél néhány évvel ezelőtt (5 éve) diagnosztizáltak prosztatarákot, azonban hála a korai felismerésnek hamar felépült a betegségből. Ahogy Szacsvay példája is mutatja, a gyors kivizsgálás valóban életet menthet. A kampány során a színművész először áll a nyilvánosság elé és vall egykori betegségéről, így hívva fel a férfiak figyelmét a prosztata vizsgálat jelentőségére.
A művész úr elmondása szerint családja ösztönzésére ment el szűrővizsgálatra, valamint szeretné a nők figyelmét is felhívni arra, hogy ha kell fogják meg párjuk kezét, és vigyék el urológushoz. Véleménye szerint ezzel számtalan életet lehet megmenteni. Ő ennek köszönheti az életét.
A kampány nemcsak a televízióban, hanem a rádióban az írott és az online médiában is kellő hangsúlyt kap, amelyet a kültéri média – óriás és citylightplakát – egészít ki. Ugyanakkor az orvosi rendelőkben a prosztatarákról készült betegtájékoztatóból informálódhat a lakosság. Ezt segíti a www.prosztatakampány.hu weboldal is.
Hozzászólás zárolva.