SOKAT SZÁMÍT A STRAND
„Nekem a Balaton a Riviéra…”
Útba ejti a Balatont ötből négy magyar ezen a nyáron. A büfékben a legtöbben fejenként maximum napi 2500 forintot költenek, és összesen 5-10 ezer forint költőpénzzel kalkulálnak egy napra. Érdemes előre tervezni, és cselekedni: számos szálláshely már most 70-80 százalékos telítettségű a nyáron- derült ki az egyik legismertebb szálláskereső internetes portál felmérésből.
A legkedveltebb strandok Balatonalmádi és Zamárdi, a legnépszerűbb úti célok toplistáját Siófok, Balatonfüred és Hévíz vezetik.
Az eddigi foglalások szerint Siófok, Balatonfüred és Hévíz a legnépszerűbb úti cél, ezeket követi Zamárdi, Balatonlelle és Balatonboglár.
− Nemcsak kulturális programokra és várak pénztárainál lehet érvényesíteni a kedvezményeket, számos strand is kedvezőbb áron látogatható velük – árulta el Keresztes Nóra a portál marketingmenedzsere. A népszerűségi lista is ezt igazolja: a top tízben még a Hévízi Tófürdő, a Plázs Siófok, a Keszthelyi Városi Strand és az Annagora Aquapark is szerepelnek.
A válaszadók kétharmada a Balatonban szívesebben fürdőzik, mint medencében, ezért a szálláshely kiválasztásakor a part és a szállás távolsága az elsődleges szempont.
− Az ár a második, a személyes tapasztalatok a harmadik faktor – mondta Keresztes Nóra. Minden második válaszadó egyaránt menne az északi vagy a déli partra, harmaduk inkább az utóbbit, ötből egy pedig az északit részesíti előnyben. Balatonfüred és Balatonalmádi fürdőhelyei a legnépszerűbbek Északon, a túloldalon pedig Zamárdi és Balatonlelle hasítanak. A szabadstrandok nagyobb népszerűségnek örvendenek: ötből csak egy válaszadó választ fizetős helyet, holott utóbbi előnyei a tisztaság, a rendezettség, a kulturált mosdó és a büfé is.
− Az ingyenes partszakaszokon viszont a vendégek nincsenek időkorláthoz kötve, és a pénztárcájukban is több marad – mondta Keresztes Nóra. Bár a zsebtolvajoktól félhetnénk, minden második vendég szerint a fizetős partszakaszokon épp úgy számíthatunk lopásra, mint a szabadstrandokon.
−A vendégek 44 százaléka hajlandó lenne strandbelépőt fizetni, ha az a csomag- és értékmegőrzést is magába foglalná – tette hozzá a marketingmenedzser.
Helló, Villány! Jövünk!
Hozzászólás zárolva.