Facebook hozzászólás
121

Szoptatást aláásó reklámok

A tápszer- és bébiételgyártók és forgalmazók Magyarországon módszeresen és rendszeresen megsértik azokat az előírásokat, amelyeket a WHO (Egészségügyi Világszervezet) erre vonatkozó Kódexe fogalmaz meg, s amelyet Magyarország is aláírt.

Magyarország negyed évszázaddal ezelőtt elfogadta és aláírta a Kódexet, és ezzel ígéretet tett arra, hogy javaslatai előbb-utóbb a hazai törvényekben is megjelennek. A jelenlegi helyzet azonban az, hogy a Kódex ajánlásai kizárólag a kezdő tápszerekkel kapcsolatban érvényesülnek, a követő tápszerek, babatejek, cumik, cumisüvegek népszerűsítését semmi sem szabályozza. Ugyanez mondható el azokról a bébiételekről, -italokról és tejpépekről is, amelyek fogyasztását már hat hónapos kor előtt ajánlja a gyártó, illetve a forgalmazó (ez ugyanis azt jelenti, hogy anyatej-helyettesítőnek minősülnek, hiszen hat hónapos kor előtt kizárólagos szoptatást ajánl az Egészségügyi Világszervezet).

A Szoptatásért Magyar EgyesületA Szoptatásért Magyar Egyesület közel tíz éves múltra tekinthet vissza a szoptatás támogatásában, az ezzel kapcsolatos ismeretterjesztő, tájékoztató, oktató munkában. Fő célunk, hogy elősegítsük a csecsemők hat hónapos korig tartó kizárólagos és igény szerinti szoptatását, valamint a szoptatás folytatását igény szerint egyéves koron túl is. Tagjaink orvosok, védőnők, laktációs szaktanácsadók, pszichológusok, szoptatást segítő csoportok vezetői és tagjai, és számos érdeklődő, aki egyetért céljainkkal, és aktívan támogatni kívánja munkánkat.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!