Facebook hozzászólás
611

Kínában már blokkolták

Mi a titka a Clubhouse alkalmazásnak?

Egy talkback, egy beszélgetős rádió, egy konferenciahívás és egy házibuli keveréke. Mi az? Hát a Clubhouse. Egy olyan új közösségi alkalmazás, mely exkluzivitást biztosít a csatlakozóknak, akik azonban csak meghívásos alapon léphetnek be a „zárt” klubba.

A héten pedig bekerült a mainstreambe, amikor Elon Musk audio-beszélgetést szervezett a Clubhouse-ban Vlad Tenevvel a Robinhood vezérigazgatójával. A beszélgetés iránti érdeklődés minden előzetes várakozást felülmúlt.
Musk a Tenev-lel folytatott beszélgetése során abban foglalta össze a Clubhouse vonzerejét, hogy ez alkalmazás arra ad lehetőséget, hogy csak egy valamire összpontosítsunk, és ne osszuk meg a figyelmünket számtalan beszélgetés közben. Amikor a felhasználó bejelentkezik, azzal automatikusan letiltja a többi értesítéseit, és egyszerre csak egy témára koncentrálhat ilyenkor.

Kínában betiltották

Míg a cenzúra és a nyilvánosság szoros kormányzati ellenőrzése Kínában sikeresen akadályozza meg, hogy a nagy közösségi platformokon, Facebookon, Instagramon olyan témák kerüljenek terítékre, melyek szembe mennek a hivatalos állami narratívákkal, addig a Clubhouse néhány hónapig sikerrel tudta a kínai nagy tűzfalat megkerülni, és ezzel a szabad szólás kis szigetévé válhatott ebben a rövid időszakban.

A nagy kínai e-kereskedelmi webhelyek pedig lehetőséget nyújtottak a Clubhouse reménybeli felhasználóinak, hogy meghívásokat vásároljanak.

2021. február 8-án, hétfőn azonban a Clubhouse-t blokkolták Kínában.

(The Guardian)





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

KUL-TOUR

1 / 158

KUL-TOUR

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!