Megmutatni a folyton változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira - a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ezzel a céllal indította „Budapest a szemünk előtt” elnevezésű városkommunikációs kampányát, amelyben a közösségi médiában népszerűvé vált budapesti városfotográfusok munkái mutatkoznak be országszerte, összesen 400 óriásplakáton.
Az augusztus 1-jétől egy hónapon át tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan kiválasztott képei szerepelnek, 15 fotón bemutatva klasszikus budapesti helyszíneket - fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

A Budapest a szemünk előtt kampányban szereplő fotókat szakmai zsűri választotta ki. Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ügyvezető igazgatója mellett Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője, Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője, Ács Zoltán újságíró, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője, Radisics Milán, a National Geographic fotósa és a SocialDaily portál alapítója, Batta Barnabás trendkutató, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, valamint Misetics Mátyás,a Várfok Galéria fotóművésze és a Mitte Communications kreatív igazgatója vettek részt a változó, fiatalos Budapestet legjobban reprezentáló képek kiválasztásában.

A 15 fotóra a „Budapest a szemünk előtt” közösségi oldalánlehet szavazni augusztus 31-éig.

A fotográfiai kampányt sajtótájékoztató zárja 2014. szeptember 3-án a Bálnában, ahol a szavazókat értékes nyereménnyel díjazzák. A teljes fotógyűjtemény szeptember 15-éig ugyanitt, a Bálnában tekinthető meg.