Azt is megvizsgálták, hogy Magyarországon belül területileg miként oszlanak meg a vásárlási szokások. Mint kiderült, egy átlag webáruház termékeinek 40%-át Budapesten, 60%át vidéken adják el. A vibrátoroknál sokkal nagyobb a különbség, ebben az esetben 25%-75%-os az arány, tehát a vidékiek pajkosabbak!
Csak 2018-ban átlagosan 10.200 Ft-ot költöttek a magyarok kényeztető termékre. Az eladások alapján a legnépszerűbb típusok a G-pont, a mini és a vízálló vibrátorok voltak. Kevésbé kedveltnek a nyuszis-, az ujj- és a gigantikus vibrátorok bizonyultak.
Hagyománytisztelőnek mondható a vibrátor-vásárlók zöme, ami a színeket illeti. Leginkább az úgynevezett női színek domináltak. A legnépszerűbbek a pink, a lila, a piros, a barack színűek voltak. De nagyon kapósnak bizonyult a fekete termékkör is.
(Forrás: vagyaim.hu)
Nem bírtam tovább. Valahogy ki kellett lépnem ebből kínos beszélgetésből, ezért azt mondtam neki, kimegyek vizet inni. Nem voltam szomjas…Ezt ő is tudta. Ugye ismerős a helyzet? Mi az az 5 alapvető vágyunk, melyek megélése minden párkapcsolatban nagyon fontos, hogy jól tudjuk működtetni azt?