Még javában tombol a nyár, de a divatkreátorok már az ősz felé kacsingatnak. Vajon mit látnak „cipőfronton”? Rita Ora brit énekes és dalszerző lerántja a leplet, és meg-mutatja, miben járunk majd jól?
„#Radiate” (azaz, hogy sugárzik)! Ez a mottója az őszi cipőparádénak. A sugárzó szépségű Rita Ora maga válogatta a design modelleket, amelyekből egy fiatalos, sokoldalú kollekció állt össze, és amely tökéletesen tükrözi az énekesnő kreativitását és egyedülálló stílusát.− A stílusomat mindig befolyásolja az aktuális hangulatom. Az öltözékem mindig elárulja, hogyan is érzem magam – árulta el Rita Ora a fotózáson. A kollekció minden egyes modellje más érzést fejez ki: szabadságot, kreativitást, kíváncsiságot, vakmerőséget, erőt, és arra inspirálnak, hogy fejezzük ki saját személyiségünket egyedi stílusunkkal, a cipők is sugározzák személyiségünket!A modellek között megtalálhatóak a következő szezon trendi divattémái: a sportos stílus kedvelőinek a chunky sneakerek neon díszítésekkel harsány sárga színben vagy leopárd nyomattal, valamint az ezüst vagy arany metálos sneakerek vastag platótalppal. A bokacsizmák, fűzős bakancsok és dandy cipők rockos szegecsekkel és csatokkal egyéni, kreatív stílust kölcsönöznek viselőiknek, míg a csillogó kövecskékkel díszített térd fölött érő zoknicsizmák, valamint a tarka, kígyómintás bakancsok a vagány és feltűnő megjelenésről gondoskodnak.
Arra vonatkozóan nem kaptunk eligazítást, hogy mégis hány éves korig vehetünk fel ilyen cuccokat? Na, akkor ezt döntsétek el magatok!
A vállalkozói lét kihívásokkal teli, de egyben inspiráló és felszabadító út is. Sokan még mindig úgy gondolják, hogy az üzleti világ a férfiak terepe, pedig ma már egyre több nő bizonyítja, hogy kiváló vezetői képességekkel, kitartással és kreativitással igenis helyt lehet állni, sőt: a kimagasló eredmények elérése sem lehetetlen.
Egy felnőtt nő élete számos szerepből tevődik össze. Pláne akkor, ha még gyereket is nevel. Ezek között a szerepek között meglehetősen nehéz egyensúlyozni és mindegyiknek megfelelni.
Idén is rászoruló családoknak adhatnak karácsonyi ajándékot a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös élelmiszergyűjtő akciója, az Adni Öröm! keretében.
Idén márciustól jótékony célra is felajánlhatták a visszaváltható alumínium italdobozok árát a fogyasztók. A kezdeményezésnek köszönhetően 200 ezer doboz gyűlt össze, ami több mint 3 tonna újrahasznosítható alumíniumot jelent. A befolyt közel egymillió forintból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat nehéz sorsú gyerekek nyári táborozását segíti.
Nem titkolt céljuk, hogy a megemelkedett energiaárak és rezsiköltségek következtében egyre nehezebb helyzetbe kerülő állatmenhelyek és -otthonok a jövőben is képesek legyenek működni, a rászorulókat megmenteni, valamint megfelelő színvonalú ellátást biztosíthassanak a befogadott jószágok számára.
„Halál ellen nincs orvosság, de az odáig vezető út szép is lehet” – hívja fel a figyelmet a gyógynövények fontosságára Szabó Gyuri bácsi a róla készült portréfilmben. A film a díszbemutatót követően hamarosan a nagyközönség számára is elérhető lesz.