Életforma.hu


Digitálissá válik Buda egyik legnépszerűbb termelői piaca, a Czakó Termelői Piacz

Digitálissá válik Buda egyik legnépszerűbb termelői piaca, a Czakó Termelői Piacz 

A Czakó Termelői Piacz és a Mastercard együttműködésének köszönhetően az árusok többségénél már most lehet készpénzmentesen fizetni, a hosszútávú cél pedig az, hogy ez minden standnál megoldott legyen.
Egy év alatt közel két és félszeresére nőtt a mobilfizetések száma Magyarországon

Egy év alatt közel két és félszeresére nőtt a mobilfizetések száma Magyarországon 

A felhasználók elsősorban a modernsége miatt szeretnek így fizetni
Sena és Szabi a konyhában: ilyen, amikor a pék húsvéti kalácsát egy énekesnő dagasztja

Sena és Szabi a konyhában: ilyen, amikor a pék húsvéti kalácsát egy énekesnő dagasztja 

Rendhagyó ünnepi készülődés a Piqniq Budapest konyhájában
A magyarok háromnegyede már rendszeresen kártyával fizet

A magyarok háromnegyede már rendszeresen kártyával fizet 

A gyorsaság és a kényelem mellett a barátaink miatt is szívesebben választjuk ezt a fizetési módot
A magyarok a palacsintára, a svédek a húsgolyóra esküsznek

A magyarok a palacsintára, a svédek a húsgolyóra esküsznek 

A Mastercard tizenkilenc európai országban kétezer embert kérdezett arról, hogy milyen változásokat tapasztaltak az otthoni gasztronómia területén a lezárások kapcsán. A kutatás szerint egy átlagos magyar felnőtt jelenleg 40 százalékkal több időt, heti 20 órát tölt el a konyhában.
Minden ötödik magyar fiatal a pandémia miatt kezdett el bankkártyával fizetni

Minden ötödik magyar fiatal a pandémia miatt kezdett el bankkártyával fizetni 

A Mastercard éves kártyahasználattal és attitűdökkel kapcsolatos kutatása mélységeiben tárta fel a hazai vásárlási szokások változásait a világjárvány alatt. Az eredmények alapján az elektronikus fizetések az életünk több területén is átvették az uralmat a készpénztől, és már a kártyát nem használók többsége is magánál tartja a plasztikot.
A Mastercard kortárs kultúrprogramot indít

A Mastercard kortárs kultúrprogramot indít 

A program felvezetőjeként népszerű kortárs írók és street fotósok együttműködésével 20/20 néven érzékenyítő kampánnyal jelentkezik a Mastercard idén decemberben, amellyel fontos társadalmi problémákra szeretnék felhívni a figyelmet.