Életforma.hu


Bombasztikus fotót készítettek Cindy Crawford-ról a régi Pepsi reklám alapján

Bombasztikus fotót készítettek Cindy Crawford-ról a régi Pepsi reklám alapján 

29 éve után újrakreálták az ikonikus Pepsi reklámot, amivel Cindy Crawford egykoron befutott. A '90-es évek modellgenerációjának ikonja még mindig bombasztikus formában van, pedig azóta eltelt néhány évtized.
A nők többet tévéznek, mint a férfiak

A nők többet tévéznek, mint a férfiak 

Emelkedtek a számok az előző évhez képest: a felnőtt lakosság közel fél órával tovább bánulta a képernyőt 2020-ban; viszont jó hír, hogy a gyerekenél csökkent a tévézéssel töltött idő - kérdés persze, mi lépett a helyébe....
Miből él a magyar színész?

Miből él a magyar színész? 

Bár az SzFE-na a vészhelyzet kihirdetésével kényszerűségből a tiltakozók is időlegesen visszavonulót fújnak (legalább is az épületet elhagyják), ez a több hónapos közjáték arra mindenképpen alkalmat szolgáltat, hogy megnézzük, azok, akik kikerülnek az egyetemről, milyen lehetőségekkel vágnak neki az életnek, színészként miféle megélhetésük lehet, társulati tagként vagy szabadúszóként. Mit kínál számukra a szinkron, a reklámipar, és milyen esélyeik lehetnek – anyagilag is – ha bekerülnek egy nagyjátékfilm forgatására.
Hugh Jackman pucéran ünnepel

Hugh Jackman pucéran ünnepel 

Miközben a világ azt találgatja, az ausztrál világsztár meleg, vagy sem, ő egy olyan reklámot vállalt be, ami megmutatja a csupasz valóságot.
Elhunyt a Columbia ikonikus nagyasszonya

Elhunyt a Columbia ikonikus nagyasszonya 

A hétvégén 95 éves korában elhunyt Gert Boyle, a Columbia Sportswear világhírű vezetője, akit a cég családfőjeként tiszteltek. A hírt fia, Tim Boyle, a Columbia elnöke és ügyvezetője jelentette be.
Hoppá! Szerelmem egy influencer!

Hoppá! Szerelmem egy influencer! 

Divatos kifejezés manapság az influencer. Olyan fiatalokat nevezünk így, akik a közösségi térben saját véleményükkel igyekeznek véleményformálók lenni – függetlenül attól, hogy mi az álláspontjuk. Mert ugye egyikük sincs abban a helyzetben, hogy tudományos vagy szakmai tapasztalt állna mögötte. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.
5+1 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

5+1 tipp a jó ingatlanhirdetéshez 

Pörög a magyarországi ingatlanpiac, úgy tűnik, hogy nagy a kereslet, de sokan mégis hónapokig, évekig hiába hirdetik ingatlanjukat. Ben-Ezra Orran, az egyik legismertebb ingatlanközvetítő hálózat vezetője foglalja össze, hogy szakértői szemmel milyen a jó ingatlanhirdetés, melyek azok a csapdák, amelyeket érdemes elkerülni ahhoz, hogy rövid idő alatt sikeres üzlet köttessen, mely mindkét fél megelégedésére zárul.
Nem hiszed el, hol találod Bereczkit!

Nem hiszed el, hol találod Bereczkit! 

A Bereczki Zoltán - Balog László szerzőpáros új dala lesz egy évig a Pringles reklámok hivatalos zenéje. Az egész Európát átívelő, minden felületet lefedő kampányt a londoni Grey reklámügynökség Free Demo pályázatán nyerte el a szerzőpáros.
Bravó! Nyertek a magyar lányok Cannesban!

Bravó! Nyertek a magyar lányok Cannesban! 

A független, HPS reklámügynökség színeiben versenyző Medina Paloma és Hadnagy Luca aranyat nyertek a legrangosabb, Cannes-i nemzetközi reklámverseny 30 év alatti szakemberek számára szervezett Young Lions PR kategóriájában. Ez igazi magyar siker!
Most tényleg kötelező időben szeretni?

Most tényleg kötelező időben szeretni? 

Hogy sikerült a Valentin-napod? Gondold újra! Mennyire fontos az, hogy pont a Valentin-napot ünnepeljük meg, és mit tehetnek azok, akiket éppen társ nélkül talál meg a szerelmesek ünnepe? Vajon a párok is érzik-e ezt nyomást? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre válaszolt az Elittárs pszichológusa, Salama Marine. Bár Valentin már elmúlt, de a szerelem örök, és ezek a problémák máskor is felbukkanhatnak. 

Minden idők 10 legemlékezetesebb reklámja 

A reklámokat lehet szeretni és utálni is, főleg, ha a legrosszabbkor szakítják meg kedvenc filmjeinket. De tény, hogy így vagy úgy, de belénk ivódnak, sőt némelyik akár szerethetővé is válik. Összegyűjtöttük a legjobbakat!

Nagyon ütős lett az Unicum legújabb reklámja! 

Ostoros hadtest, több méteres vizák, az épülő Parlament és Hajós Alfréd egy filmben. A Zwack Unicum új reklámfilmje Magyarország elmúlt 225 évének kiemelkedő hőskorszakait idézi meg a Zwack család és az Unicum történetével párhuzamba állítva.

Sörvezetéknek örült a fél utca! 

Eddig soha nem színészkedett, most mégis színészi vénáját vette elő Hajós András, amikor egy vidéki településen álruhában kopogtatott be házigazdákhoz egy különös kérdéssel – egy sörvezetéket akart behúzni a családi házakba. 

Ha tetszik, ha nem, ez is a karácsony része 

Kár is lenne tagadni, hogy a karácsony manapság az ajándékokról (is) szól sokak számára. A karácsonyi reklámok tehát mára egy egészen külön "kasztot" képviselnek és bizony néha jó nézni őket...

Ki kér névre szóló kólát? 

Lecseréli logóját a Coca-Cola egész Európában. Persze nem örökre válik meg az ikonikus jeltől, de májustól augusztusig hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesíti a feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön a címke egyik oldalán.

Magyar modell lett a Sony egyik új arca 

A magyar Keindl Dávid lett a Sony reklámkampányának arca Európa 20 országában. A modell a világ legkisebb 10x-es optikai zoommal felszerelt fényképezőgépét reklámozza.

Hamvas, kerekded popsik a vásárlókért 

Napjainkra bevett szokássá vált szapulni a reklámokat. Manipulálnak, komplexusok ezreiért felelősek, torzítanak - mindez feljogosít az ócsárlásukra. Ámen. Arról azonban kevesebb szó esik, hogy pontosan hogy is manipulálnak...

Kivillanó mellbimbó a reklámban 

A CK divatcég sem riad meg egy kis erotikától, ha a reklámjairól van szó. Eva Mendes kedvenc parfümjét igazi fülledt hangulatban hirdette, a színésznőnek még a mellbimbóját is megmutatta. Amitől persze felháborodtak az illetékes amerikai szervek.

Utálod az óvszert? Nem kellene! 

Hogy miért fontos az óvszer használata? Mert megvéd a fertőzésektől, szexuális betegségektől? Igen, és a nem kívánt gyermekáldástól is. Nézzék csak!  

Rábukott a szőke ciklonra még Toldi is! 

Hogy az érettségi időszak vagy a nyári meleg ártott-e meg a reklám-kreátoroknak, azt nem tudni. Ám, hogy a legújabb sör reklám miatt Arany Jánostól kértek segítséget, az mindenképpen irodalom-szeretetükről árulkodik.