Facebook hozzászólás
609

Bata-Jakab Zsófi a változásokról

A pandémia átszabta az egész divatvilágot

Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója szerint a pandémia alaposan átszabta az egész divatvilágot a gyártástól kezdve, egészen a fogyasztási szokások radikális megváltozásáig. A hangsúly a fenntarthatóságra került, gyártóként a mind kevesebb friss kollekció, fogyasztóként pedig a tudatosság lett a fő jelszó.

Az interjúban kifejtette, hogy Magyarországon van színvonalas oktatás, minőségi gyártás, vannak piaci szereplők, és kereskedelmi is; ezen feltételek együttállása pedig egy olyan ökoszisztémát tud kialakítani, ami be tudja szívni a környező országok szakmabeli képviselőit is. Ha olyan programokat szervezünk, ahova sok feltörekvő, fiatalabb márka el tud jönni, akkor a nemzetközi szakembereknek elég lesz Budapesten körülnézni – mondta.

Még az ügynökség megalakulása előtt felmérték, hogy pontosan mi zajlik a hazai és a világpiacon egyaránt. Az nem kérdés, hogy nagyon tehetséges emberek kerülnek ki az oktatási rendszerből, de az, hogy miként menedzseljék a márkájuk üzleti részét, már igencsak problémás; ha egy márka nemzetközi szinten szeretne teljesíteni, akkor ezek, vagyis a márkamenedzsment megkerülhetetlen lesz. Az Ügynökség ebben a folyamatban kíván részt venni – zárta gondolatait a szervezet vezérigazgatója.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!