Facebook hozzászólás
445

Tarolt a Vintage Beauty: páratlan magyar siker született a világ egyik legrangosabb kozmetikai versenyén

Frissen megjelent termékeivel 5 díjat is besöpört a Vintage Beauty a világ egyik legrangosabb kozmetikai versenyén.

Egyedüli magyar résztvevőként indult a The Scandinavian Global Makeup Awards megmérettetésen a Vintage Beauty. Ez a verseny immár negyedik éve az egyik legjelentősebb független beauty díjátadó a világon, amely négy piacon, az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Ázsiában és Skandináviában megjelenő smink- és kozmetikai újdonságok közül hivatott kiválasztani és bemutatni a legjobb termékeket.

„Ez a díj az innovációt, az újdonságokat ünnepli” – mondja Szakonyi Eszter, a Vintage Beauty tulajdonosa. –„Nagyon komoly nemzetközi zsűri bírálja a nevezett termékeket, ahol fő szempont a termékek hatékonysága, így itt valóban csak azok a termékek nyerhetnek, amelyeket a bírák valóban eredményesnek, hatékonynak látnak. Összesen 33 kategóriában nevezhetőek azok az új fejlesztések, amelyek az elmúlt 3 évben születtek. Óriási öröm számunkra, hogy az alig több, mint két hete piacra dobott Vital Dream termékcsalád 5 tagja is dobogón végzett.”

vintage beauty
A Vintage Beauty nyertes termékei

A 4 fő tematika mentén (smink, bőrápolás, haj- és testápolás, brand kategóriák) több mint 200 nevezés érkezett. Óriási magyar siker, hogy egyedüli magyar résztvevőként a versenyen, a Vintage Beauty, is elindította 6 termékét, melyből 5 dobogón végzett az alábbiak szerint:

Bőrápolás kategória:

  • Legjobb anti-aging termék I. helyezés- Vintage Beauty Volumen szérum 40+
  • Legjobb szérum III. helyezés – Vintage Beauty Skin Food Serum

Haj- és testápolás kategória:

  • Legjobb hajkondicionáló I. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Mélyápoló hajbalzsam karanja olajjal
  • Legjobb fürdőtermék II. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Vitalizáló tusfürdő gél brazil narancsolajjal
  • Legjobb sampon III. helyezés – Vintage Beauty Vital Dream Hajtisztító sampon argininnel

„Azért is fantasztikus visszaigazolás számunkra ez a díj, mert itt tényleg kizárólag csak a minőség és a teljesítmény számít” – mondja Szakonyi Eszter. –„Arról nem is beszélve, hogy egyedüli magyar brandként voltunk jelen ezen a versenyen, és olyan nagy nemzetközi márkákkal sikerült felvennünk a versenyt és sokszor magunk mögé szorítani, mint a Nu Skin, az INIKA, az Isadora vagy az Art Deco.”

A magyar kozmetikai márka az elmúlt években már több mint 30 elismerést szerzett nemzetközi versenyeken, amely tökéletes megerősítése annak, hogy a nehézségek, akadályok ellenére, a hazai kozmetikai piac is tud versenyképes lenni a nagy világmárkákkal szemben. Figyelembevéve a magyar piacon jelenlévő alapanyag- és csomagolóanyaghiányt, a kozmetikai vegyész képzés hiányát, még inkább az válik hangsúlyosság, hogy a magyarokra oly jellemző szívósság, céltudatosság mégis sikerre visz.

„A díjakkal megmutatjuk a nemzetközi piacnak, hogy egy magyar családi vállalkozásként induló, jelenleg is félmanufakturális körülmények között dolgozó kozmetikai cég is képes a világ beauty dobogójának legfényesebb fokára lépni, akár neves világmárkákat is megelőzve” – összegzi Szakonyi Eszter.

Ezt is olvasd el:


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!