Csábi Boróka, a Te vagy a brand alapítója felhívta rá a figyelmet, hogy a HR-esek is utánanéznek mindenkinek a közösségi médiában, a Linkedin-profilokat például nagyon alaposan megnézik és az összes információt elolvassák rajta.
A legfontosabb mégis az, hogy átjöjjön a profil alapján, a jelentkező tényleg szenvedélyesen szereti, amit csinál. Csábi Boróka azt tanácsolja, hogy akinek fontos a karrierépítés, hozza ezzel összhangba a közösségi média kommunikációját is. Engedje meg, hogy esetleges jövőbeli munkaadói "leinformálhassák" a közösségi médián azzal, hogy tudatosan posztol.
− Bátrán töltsük ki teljesen a profilunkat, ne egy virágcsokrot, hanem egy rendes portréfotót mutassunk magunkról. Az interneten ugyanúgy számít az első benyomás, mint a személyes találkozáskor. Ha valaki például kisbetűvel írja a nevét, helytelenül fogalmaz, az igénytelenséget sugároz – értékelt.
A személyes márkaszakértő kiemelte, hogy tudatosítsuk magunkban, hogy nemcsak a barátaink látják a bejegyzéseinket, hanem mindenki, aki rákeres a nevünkre. Ezért kétszer is gondoljuk meg, hogy a céljainkra milyen hatással lehet egy adott megosztás.
A megkérdezett magánorvosok 90%-a a magán egészségügyi szektor fejlődéséről és kiélezett piaci versengésről számolt be, amelyben egyre nagyobb szerepe van az online jelenlétnek, illetve a marketingmunkának – derül ki a Praxis Akadémia legfrissebb kutatásából. A legtöbb információt az internetről szerezzük betegségekről, szakorvosokról, és weblapok, illetve ajánlások alapján döntjük el, végül kit keresünk fel egészségügyi panaszainkkal.