Életforma.hu

PÉLDA-KÉP

Egy hajszálon múlhat minden – a borotválkozás közben is

Az életben, csakúgy, mint borotválkozás közben, millimétereken múlhat minden. A Gillette precíziós mérnöki tervezése pontosan ezért alkotta meg a márka lehető legkifinomultabb és legvékonyabb pengéit.

A Gillette több mint 800 millió férfi szükségleteihez igazodik, s noha nincs két egyforma arc, a precíziós technológia, valamint a korszerű termékteljesítmény segítségével a Gillette megoldást nyújt minden férfi szépségápolási igényeinek kielégítésére. Egy széles körű kutatás segítségével a Gillette megvilágította, miért elengedhetetlen a precíziós mérnöki tervezés az alapos és kényelmes borotválkozáshoz.

Minden körülmények között biztosítja az alapos és kényelmes borotválkozást

● Az alapos és kényelmes borotválkozás érdekében a borotva pengéinek úgy kell elvágnia a szőrszálakat a bőrhöz lehető legközelebb, hogy az érzékeny és egyenetlen bőrfelületen se okozzon kárt, még a mindennapi használat során sem.

● A borosta szálai rézhuzal-erősségűek és -vastagságúak. Ebből kifolyólag a kényelmes és hatékony borotválkozás eléréséhez fontos, hogy a borotvának több, egymáshoz közel helyezkedő pengéje legyen, így a borotvára kifejtett nyomás egyenletesebben oszlik majd el.

● A bőrirritáció és kellemetlen érzet elkerülése érdekében a férfiaknak szükségük van egy olyan precíz borotvára, ami amellett, hogy a lehető leghatékonyabban vágja el a szőrszálakat, egyúttal minimalizálja a bőrre kifejtett hatást is.

● Az enyhe nyomással vezethető vékony pengék és a korszerű, alacsony ellenállású pengebevonat lehetővé teszik a pengék akadálytalan siklását, és kevésbé húzzák vagy rángatják a borostákat, ezzel garantálva a kellemes borotválkozás élményét.

● Minden férfi külön egyéniség, ezért nincs is két azonos borotválkozási szokás. Vannak, akik mindössze 30 mozdulattal elintézik a borotválkozást, míg másoknak ez 700 mozdulatba telik. Egyes férfiaknak elegendő 30 másodperc a borotválkozáshoz, míg mások 20 percet töltenek a fürdőszobában. Egyesek könnyű mozdulatokkal, mindössze 50 gramm nyomást kifejtve szőrtelenítenek, míg mások közel 2 kilós nyomást gyakorolnak a borotvára. A Gillette borotváit úgy fejlesztették ki, hogy a férfiak borotválkozási szokásaiktól, a mozdulatok számától, erősségétől és hosszától függetlenül biztosítja az alapos és kényelmes borotválkozást.

● A pengestabilizátor folyamatosan megőrzi a pengék közötti optimális hézagot, mellyel lehetővé teszi, hogy azok igazodjanak a férfiak arcának kontúrvonalaihoz.

● A férfiak érzik a precíziós technológia hatását; már az 50 nanomilliméternyi pengehegy-különbséget is érzékelik. (1 nanomilliméter=1 milliméter/20.000)

A világ vezető borotválkozási márkája leleplezte megújult marketingkommunikációs kampányát, amelyben új, modern szerepbe öltöztette a „Férfiasan tökéletes” márka vízióját. Egy férfi életében a legfontosabb pillanatok a munkahelyi sikerektől a személyes kapcsolatokon át, gyakran a legapróbb dolgokon múlnak - derül ki a Gillette új reklámjából. Lehet ez egy pillanat apa és fia között, vagy az utolsó másodpercben belőtt, meccset eldöntő gól, ahol egy férfi és a siker közötti távolság a legkisebb mértékegységben mérhető. A férfi valamit vagy elér, vagy lemarad róla, de nem egy kilométerrel, hanem a legapróbb különbséggel, egy hajszállal.

 

 Az új, „Egy hajszálon múlik” reklámfilm rámutat, hogy egy férfi bármelyik pillanatban lehet sikeres, amit érdemes átélni, és amiért érdemes mindent megtenni, bármilyen küzdelmet megnyerni. A Gillette, a kampány elkészítése előtt több ezer férfit kérdezett meg szerte a világon, hogy megismerje, hogyan látják és mérik a férfiak saját sikereiket. Sokan hiszik, hogy a legjobb teljesítményük éppen előttük áll. Ilyenkor a sikerhez vezető távolság gyakran nem nagy mértékegységben, hanem egy apró távban, centiméterben vagy egy hajszálban van meghatározva. A borotválkozás is nagy szerepet játszik abban, hogy a férfi úgy érezze, a legjobbját adja céljai eléréséhez.

A férfiaknak nem kell nemzetközi színpadon fellépniük vagy atlétaként versenyezniük ahhoz, hogy a legjobbat hozzák ki magukból és a legjobb oldalukat mutassák. Az „Egy hajszálon múlik” reklámfilmből kiderül, hogy egy férfi bármelyik pillanatban lehet sikeres, és a pillanatot, amiért érdemes mindent megtenni, és bármilyen küzdelmet megnyerni, meg kell élni.

„Az új kampány (a momentumtól függetlenül) éppen arra az egy pillanatra koncentrál, amely hozzásegíti a férfiakat sikereik eléréséhez.” – mondta John Mang, a Procter & Gamble Gillette márkájának nemzetközi alelnöke.  Ahogy az életben, úgy a borotválkozásban is sok múlik egy-egy milliméteren. Az elmúlt 110 évben folyamatosan azon dolgoztunk, hogy a precíziós penge minden részletének pontosításával és alapos tervezésével megadhassuk a tökéletesség előnyét a férfiaknak.”

A reklámfilmben megismerhetjük a Gillette új vízióját, illetve a márka teljes portfólióját is. A TV reklám, melyet Douglas Avery rendező és Rodrigo Prieto, Oscar-díj-jelölt rendező-operatőr készített, azokra az apró részletekre fókuszál, melyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a férfiak elérjék sikereiket.


10 Millió Fa: így lesz erdő az 1%-ból!

10 Millió Fa: így lesz erdő az 1%-ból! 

A 10 Millió Fa közössége idén elérte egyik legnagyobb célját.
Egy női vállalkozó is lehet sikeres

Egy női vállalkozó is lehet sikeres 

A vállalkozói lét kihívásokkal teli, de egyben inspiráló és felszabadító út is. Sokan még mindig úgy gondolják, hogy az üzleti világ a férfiak terepe, pedig ma már egyre több nő bizonyítja, hogy kiváló vezetői képességekkel, kitartással és kreativitással igenis helyt lehet állni, sőt: a kimagasló eredmények elérése sem lehetetlen.
A nőknek számos terepen kell helytállni

A nőknek számos terepen kell helytállni 

Egy felnőtt nő élete számos szerepből tevődik össze. Pláne akkor, ha még gyereket is nevel. Ezek között a szerepek között meglehetősen nehéz egyensúlyozni és mindegyiknek megfelelni.
Mikor lesz már egyenlőség? Napjainkban is sok hátrányos megkülönböztetés éri a nőket!

Mikor lesz már egyenlőség? Napjainkban is sok hátrányos megkülönböztetés éri a nőket! 

Az AVON Nőnap alkalmából változásra szólít fel!
Magyar szinkronkorcsolyázók óriási sikere Salzburgban

Magyar szinkronkorcsolyázók óriási sikere Salzburgban 

Ahol a jég is piros fehér zöld színre változott vasárnap!
Ma indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció

Ma indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció 

Idén is rászoruló családoknak adhatnak karácsonyi ajándékot a vásárlók a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös élelmiszergyűjtő akciója, az Adni Öröm! keretében.
Kétszázezer jótékony aludoboz ára jut nehéz sorsú gyerekek táboroztatására

Kétszázezer jótékony aludoboz ára jut nehéz sorsú gyerekek táboroztatására 

Idén márciustól jótékony célra is felajánlhatták a visszaváltható alumínium italdobozok árát a fogyasztók. A kezdeményezésnek köszönhetően 200 ezer doboz gyűlt össze, ami több mint 3 tonna újrahasznosítható alumíniumot jelent. A befolyt közel egymillió forintból a Magyar Máltai Szeretetszolgálat nehéz sorsú gyerekek nyári táborozását segíti.
Irodalommal a nélkülöző állatokért – Bucsi Mariann és az Állatvédőrség összefogtak

Irodalommal a nélkülöző állatokért – Bucsi Mariann és az Állatvédőrség összefogtak 

Nem titkolt céljuk, hogy a megemelkedett energiaárak és rezsiköltségek következtében egyre nehezebb helyzetbe kerülő állatmenhelyek és -otthonok a jövőben is képesek legyenek működni, a rászorulókat megmenteni, valamint megfelelő színvonalú ellátást biztosíthassanak a befogadott jószágok számára.
Portréfilm készült Szabó Gyuri bácsiról, a bükki füvesemberről

Portréfilm készült Szabó Gyuri bácsiról, a bükki füvesemberről 

„Halál ellen nincs orvosság, de az odáig vezető út szép is lehet” – hívja fel a figyelmet a gyógynövények fontosságára Szabó Gyuri bácsi a róla készült portréfilmben. A film a díszbemutatót követően hamarosan a nagyközönség számára is elérhető lesz.
5 sakkos készség, mely a karrieredben is segíthet

5 sakkos készség, mely a karrieredben is segíthet 

Tudtad, hogy a munkaerőpiacon is kamatoztathatod a sakkozási képességeidet?