Kampány cikkek

Pink dobozos csiperkével a mellrák ellen! – Kampány!
A „Go Pink” szlogennel ismert világméretű kampányhoz most bárki csatlakozhat! Nem kell mást tenni, mint októberben megvásárolni egy rózsaszín tálcás kiszerelésű csiperkegombát. Ezzel ugyanis aktívan hozzájárulhatunk a mellrákkockázat csökkentéséhez!

Ezért egészséges az alma! Egyél még többet!
Kevés almát, mintegy évi 15 kilót fogyasztunk, holott a duplája lenne ideális az egészségünk megőrzése érdekében. Mivel idén rekordtermés várható almából, kampány indul az almafogyasztás népszerűsítésére.

Sárgaság, láz, hasmenés – ez a hepatitis A. Előzd meg!
A sárgasággal, lázzal, hasmenéssel, levertséggel járó és kórházi kezelést igénylő hepatitis A jelen van Magyarországon is, így bárki megfertőződhet vele. Mit tehetünk a megelőzés érdekében? A májusban „Ne sárgulj be!” címmel induló nagyszabású védőoltási program célja az, hogy felhívja a figyelmet a hepatitis A-fertőzés veszélyeire.

Csetelj Nemecsekkel és Dobóval!
A 8–16 éves korosztály már az anyatejjel szívta magába az internethasználatot, és amilyen korán csak lehet, a gépek elé ülnek, és ott töltik el idejük nagy részét is. Ha már ott vannak, miért ne szerethetnék meg, és dolgozhatnák fel a kötelező irodalmi regényeket is, mint az Egri csillagokat, és a Pál utcai fiúkat, az általuk használt eszközökkel?

Egymilliárd nő ébredése
A Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség és tagszervezetei, nőszervezetek, aktivisták és magánszemélyek szervezésében és részvételével kerül megrendezésre a „One Billion Rising Budapest” esemény, melyhez a The Voice énekesei is csatlakoztak. A világméretű kampánnyal a nők és leánygyermekek elleni, világszerte nagy arányban elkövetett rossz bánásmódra és erőszakra szeretnék felhívni a figyelmet. Bozsik Yvette táncművész, Kulka János színművész, valamint Bombera Krisztina, Jaksity Kata, és Kepes András médiaszemélyiségek, és a The Voice győztese, Pál Dénes videóban fogalmazzák meg az eseményt támogató üzeneteiket.

Legyen a 13 milliárd kevesebb! -kampány a kulturáért
- "A háború alatt egy brit kormányülésen egy miniszter azzal állt elő, hogy a hadiállapotra tekintettel nullázzák le a kulturális kiadásokat, és a felszabaduló összeget fordítsák fegyverekre. - Mire Churchill így válaszolt: „Rendben, de akkor miért is harcolunk?"

Repül az óriáskoton- ki tudja, hol áll meg...
Az AIDS elleni kampány keretében egy 40 méter magas óvszer alakú hőlégballont akarnak decemberben a levegőbe küldeni. Az Egyesült Államok nem örül túlságosan az ötletnek.

Backstreet Boys koncert az éghajlatváltozás ellen
A Backstreet Boys lesz a sztárvendég az Európai Bizottság „Play to Stop: Europe for Climate" kampányának harmadik és egyben utolsó koncertjén. A Grammy-díjra jelölt popcsapat december 7-én, Koppenhágában lép fel. Az MTV nemzetközi zenecsatorna által támogatott „Play to Stop: Europe for Climate" kampány célja elsősorban az, hogy - a koncert napján kezdődő ENSZ Éghajlatváltozási Konferencia előtt - felhívja a fiatalok figyelmét az Európai Unió éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt elkötelezettségére és vezető szerepére.