100 év tapasztalat az ápolt bőrért
Az idei év igazán különleges a NIVEA számára, hiszen a klasszikus kék tégelyes krém és ezzel együtt a márka is most ünnepli 100. születésnapját. A centenáriumi évet egy nagyszabású globális NIVEA kampány kíséri, melynek arca a híres énekesnő, Rihanna.
A Beiersdorf idén májusban induló “100 év tapasztalat az ápolt bőrért egy életen át” elnevezésű több millió eurós globális kampányának középpontjában a bizalom, az őszinteség, a megbízhatóság és a család állnak, mint a NIVEA legfontosabb értékei. A kampány fókuszába ezen felül a NIVEA évszázados bőrápolási szaktudása került.
Rihanna, a 100 éves NIVEA kampányarca
A NIVEA-val együtt ünnepel egy másik ikonnal, a népszerű barbadosi énekesnővel Rihannaval is, akinek a ’California King Bed’ című száma lett a nemzetközi kampány hivatalos dala. A sláger kíséri a NIVEA legújabb reklámját is, amelyben a különféle emberek közötti meghitt, közeli kapcsolatok elevenednek meg életkortól, nemtől, bőrszíntől függetlenül. Egy a közös bennük: az egészséges, gyönyörű és ápolt bőr.
Rihanna a NIVEA támogatásával amerikai és európai turnéra indul, melynek keretében decemberben Magyarországra is ellátogat.
Limitált szériás NIVEA Creme az ünnepi alkalomra
A klasszikus NIVEA Creme immár egy évszázada szinte teljesen változatlan összetételben ápolja a bőrt, idén egy kis időre mégis új külsőt ölt, hogy emlékezetessé tegye az évfordulót és ezen keresztül együtt ünnepeljen a „krémek krémjének” rajongóival.
A 250 ml-es krémek több különböző fedőlappal kerülnek a polcokra, így közvetítve a NIVEA legfontosabb értékeit, a családot, bizalmat, őszinteséget, tradíciót.
A NIVEA-nak nem ez az egyetlen meglepetése!
A 250 ml-es tégelyen belül egy egyedi kódot talál a vásárló, amellyel a www.NIVEA.com/100 honlapról exkluzív Rihanna dalt, háttérképeket tölthet le, különböző alkalmazásokat próbálhat ki.
Hozzászólás zárolva.