Egy 160 évvel ezelőtti tradíciót elevenített fel a hazai kávéházkultúra legismertebb reprezentánsa és a modern cukrászművészet nagy megújítója, a Gerbeaud. Több mint másfél évszázada ugyanis Gerbeaud Emil a kor ünnepelt művészeivel terveztette a különböző termékek csomagolását.

A 160 éves jubileum alkalmából ezt a hagyományt élesztették újra, s kértek fel kortárs művészeket a jeles év alkalmából megálmodott csokoládé csomagolásának megtervezésére.
- A művészek kiválasztásánál fontosnak éreztük, hogy a fiatalabb korosztályhoz is tudjunk szólni. Emiatt kértük fel Kiss Tibit, a Quimby frontemberét, Áron Esztert, az Áeron márka alapítóját valamint az Autistic Art Alapítvány egyik védencét, Réti Kristófot – mesélte Niszkács Anna, a cég társ-ügyvezetője.
- Úgy éreztük, hogy rengeteg közös van a művészeinkben és a márkánkban. Mi az ízek kavalkádjával, azok harmóniájával teremtünk kapcsolatot a vendégeinkkel, alkotóink pedig sokszínű művészetükön keresztül kommunikálnak saját közönségükkel. Így találkozik a tradíció és az innováció az ünnepi csokoládé csomagolásán, tükrözve világunkat, filozófiánkat. Úgy vélem, hogy mindhárom alkotás vizuálisan jeleníti meg azt, amit mi az ízekkel szeretnénk elmondani – tette hozzá.
Az évforduló tiszteletére olyan tradicionális sütemények régi receptjeit vették elő újra, amelyeket a vendégek is régóta szerettek volna újra megkóstolni. Ilyen a hagyományos lúdláb torta, a diplomata puding, a konyakmeggydesszert vagy az éclair fánk, de mellettük megílelhetjük ezek 2018-as, újraálmodott változatát.