Az első, oktogoni étterem megnyitása óta 20 tonna száraztészta, 8 tonna paradicsomszósz fogyott el, a vásárlók több mint fele pedig már visszajáró vendég.

Eredeti olasz ízekre, a gyorsaságra helyezték a tulajdonosok a hangsúlyt. Az abszolút kedvencek, a pestos és a bolognai tészták már nyitás óta szerepelnek a kínálatban, de az elmúlt két évben újítottak is.
- A visszajelzések alapján finomítottunk már az étlapon, behoztunk pár új főételt és desszertet is. Sokat beszélgettünk a vendégekkel, nyitottak vagyunk a javaslatokra, úgy gondolom, ez a népszerűségünk egyik kulcsa. A második étterem nyitásánál törekedtünk arra, hogy mind ízekben, mind dizájnban visszaadjuk az általunk képviselt olasz hangulatot, és ugyanazt a minőséget és élményt nyújthassuk – mondta el Csordás Zoltán, a Bellozzo Kft. üzletágvezetője.