Influencer cikkek

„A közösségi médiában is tartok bizonyos határokat”- Geszler Dorottya interjú
Geszler Dorottya ötvenen túl is ragyog. Megőrizte fiatalkori alakját, a tekintetéből harmónia sugárzik, a hangját ugyanúgy szereti a mikrofon, mint huszonéves korában, amikor beszippantotta a tévézés világa. Élete fontos változásairól beszélgettünk és kiderült az is, hogy milyen új tevékenységben próbálja ki magát mostanában.

Ezt üzeni Eke Angéla a jövőnek a Covid idejéből
Mostanában egyre többször gondolkodunk el azon, vajon az utókor hogyan vélekedik majd a jelen helyzetünkről. Milyen jó lenne üzenni nekik, megmutatni a járvány alatti életünk fontos kellékeit, elmesélni személyes történetünket, érzéseinket, netán jó tanácsokkal látni el őket. Ebben a rovatunkban ismert magyar embereket kérdezünk meg arról, mit tennének bele az időkapszulájukba üzenetként a jövő számára. Ezen a héten Eke Angéla színésznő mesél nekünk.

Kétarcú adományosztás az Instagramon
Az Instagram-influenszerek mellett a Twitteren is egyre többször, sokszor világszinten is első helyen szerepelnek olyan hashtagek, amelyek ingyen pénzt ígérnek. A képlet egyszerű – add meg a felhasználóneved, kövesd a felajánlót, és az általuk követett profilokat is.

Hoppá! Szerelmem egy influencer!
Divatos kifejezés manapság az influencer. Olyan fiatalokat nevezünk így, akik a közösségi térben saját véleményükkel igyekeznek véleményformálók lenni – függetlenül attól, hogy mi az álláspontjuk. Mert ugye egyikük sincs abban a helyzetben, hogy tudományos vagy szakmai tapasztalt állna mögötte. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.

Influencer akar lenni a fiatalok 40%-a
Kik a legnépszerűbb közösségi média sztárok, a legemlékezetesebb márkák, miért kedveljük a véleményvezéreket, magyar vagy külföldit követünk inkább, és hányan voltak már szerelmesek influencerbe. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.