Életforma.hu


2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing

2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing 

Ezek lesznek az idei év legnagyobb marketingtrendjei.
Miért épp téged válasszalak?

Miért épp téged válasszalak? 

A pandémia után a cégek szinte vadásznak az elkötelezett és szakmailag is hozzáértő munkaerőre. De, hogy lehet a legjobbakat kihalászni a kínálatból? A cégeknek ma már vonzóvá kell tenniük magukat. Ez a folyamat a vállalati márkaépítés. Más néven employer branding.
Marketing-trükkök a járvány után

Marketing-trükkök a járvány után 

A hazai kiskereskedések zöme a járvány ideje alatt zárva tartott, és sokan a költségek, így a marketingköltségek azonnali visszavágásába is belekezdtek. Becságh Annával, a Rewart Kft. senior account executive munkatársával számba vettük, hogy milyen teendői is lehetnek a kiskereskedőknek, ha már lecsengett a járványveszély, mivel is lehet az elpártolt vásárlókat visszacsábítani üzletünkbe.
Arctalan a pálinkánk

Arctalan a pálinkánk 

Míg számos országban rengeteg pénzt fordítanak a nemzeti ital népszerűsítésére, addig nálunk ennek nyoma sincs! A Pálinka Céh Egyesület tájékoztatóján a Földművelésügyi Minisztérium illetékes helyettes államtitkára bejelentette: még idén megkezdődhet a nemzeti pálinkastratégia kidolgozása. Budapesten bemutatták a sajtónak az év legjobb pálinkáit.
Magyar modell lett a Sony egyik új arca

Magyar modell lett a Sony egyik új arca 

A magyar Keindl Dávid lett a Sony reklámkampányának arca Európa 20 országában. A modell a világ legkisebb 10x-es optikai zoommal felszerelt fényképezőgépét reklámozza.