Média cikkek

Nem könnyű Vastag Csabának lenni!
Vastag Csaba hazánk egyik legismertebb előadója, aki évek óta töretlenül sikeres, bár ezért keményen megdolgozik. A Class Utasban Garami Gábornak úgy fogalmazott, Vastag Csabának lenni egész napos elfoglaltságot jelent… A sztár arról is mesélt, milyen volt az első autója és mit gondol a közösségi médiáról.

Nigella megbukott Amerikában
Két évad után levette a képernyőről Nigella Lawson The Taste című főzőműsorát az amerikai ABC csatorna, miután drasztikusan visszaesett a program nézettsége.

Még mindig a tévét nézzük a legtöbbet
A magyar felnőtt társadalom médiafogyasztásában továbbra is a televíziós tartalmak elsődlegesek, azonban az online tartalmak fogyasztásának mennyisége és internetezésre alkalmas eszközök penetrációja is folyamatosan növekedett 2014-ben.

Retró - ma újra „Ki nyer ma?” az Astoriában!
Ma újra élőben sugározza a Ki nyer ma? című komolyzenei vetélkedőműsort a Bartók Rádió az idén 100. születésnapját ünneplő Danubius Hotel Astoriából.

Top lista a képernyős "celebekről"
A legszimpatikusabb képernyős személyiség áprilisban Pokorny Lia volt, akit legtöbbször az RTL Klub „Csillag születik" című műsorának zsűritagjaként láthatunk szombatonként. Zsűribeli kollegáját Puzsér Róbertet viszont mindössze az ismerőinek 40 százaléka látja szívesen a képernyőn.

Házasságtörések, botrányok és bulvár
Az erotikus és pornópletyka nagyon népszerű volt a XVIII. század Angliájában. Mindenkit érdekeltek a híres válások legintimebb részletei, házasságtörések, titkos szeretők, törvénytelen gyerekek, a hatalmasok perverziói, botrányai.

VOLTfolió Kulturális Médiadíj
A VOLTfolió Kulturális Médiadíjat 2001-ben alapították a VOLT Fesztivál főszervezői, Fülöp Zoltán és Lobenwein Norbert. A VOLTfolió elsődleges küldetése tíz év távlatából is változatlan: mindazokat a médiumokat és médiaszemélyiségeket évről-évre elismerésben kívánja részesíteni, akik és amelyek a kultúra közvetítéséért a legtöbbet és a legjobb színvonalon tesznek.

Együtt a közmédiumok a Múzeumok Majálisán
A közmédiumok első ízben vesznek részt közösen a Múzeumok Majálisán, május 21-22-én. A Magyar Televízió, a Duna Televízió, a Magyar Rádió és a Magyar Távirati Iroda, a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sátraiban játékkal, filmvetítéssel, fotóarchívummal és népszerű műsorvezetőkkel várják a látogatókat a Nemzeti Múzeum kertjében.

Top 50 - A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban
A Marketing&Média idén negyedik alkalommal állította össze a „Top 50 - A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban" listáját, melyet továbbra is Dirk Gerkens, az RTL Klub első embere vezet. A tavalyi politikai változások hatását mutatja, hogy az újonnan bekerülők között van Szalai Annamária, az NMHH elnöke, aki rögtön az ötödik helyet szerezte meg. A médiacégek vezetői teszik ki a listán szereplők majdnem kétharmadát, de feljövőben vannak az ügynökségi vezetők és a főszerkesztők is.

Mitől pörögnek fel szexuálisan a tinédzserek?
Azok a tinédzserek, akik lebecsmérlő szexuális utalásokkal teli zeneszámokat hallgatnak, valószínűbb, hogy testi kapcsolatot létesítenek, vagy szexuális játékokat játszanak - állítják a kutatók az American Journal of Preventive Medicine egyik cikkében.
Már nyomtatott formában is olvashatod!
A 2009. szeptember 28. és 30. között megrendezett V. Nemzetközi Médiakonferencia előadásainak anyaga 2010 májusában jelent meg könyv formájában. A kiadvány az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) támogatásával és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) szerkesztésében készült el. Hasonlóan a Gyermekmentő Szolgálat által kiadott „Kobak" könyvsorozat korábbi kiadványaihoz, ez a kötet sem kerül a könyvesboltokba, hanem a Szolgálat irodájában (1066 Budapest, Teréz krt. 24.), illetve az egyetemek, főiskolák könyvtáraiban lehet hozzájutni.
Miért ül a gyerekem egész nap csak a számítógép előtt?
A 2009. szeptember 28. és 30. között megrendezett V. Nemzetközi Médiakonferencia előadásainak anyaga 2010 májusában jelent meg könyv formájában. A kiadvány az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) támogatásával és a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat (NGYSZ) szerkesztésében készült el.
A tévé népszerűbb, mint valaha
Az évente megrendezett „Amit a tinik akarnak" („What Teens Want") konferencia részeként a The Nielsen Company tett közzé egy tanulmányt "Hogyan használják a kamaszok a médiát" címmel. Az eredmények azt mutatják, a fiatalabb generáció még mindig sok formáját használja a hagyományos médiának is.