Globális szinten is érezhető a nyomás, amely az állásinterjún való megjelenéssel függ össze. Ezt bizonyítja az is, hogy a megkérdezettek 68%-a sohasem vett részt állásinterjún smink nélkül! Azt viszont érdekes látni, hogy miután megkapták az állást, csupán 35%-uk visel make-up-ot a munkahelyén annak ellenére, hogy 71% magabiztosabbnak érzi magát sminkben az irodában.
Bár a felső vezetés másképp vélekedhet, a dolgozók mintegy 70%-át egyáltalán nem zavarja a kollégái közötti románc – derült ki a DreamJo.bs és az NRC Marketingkutató Zrt. közös felméréséből.
A felmérés régiók szintjén is vizsgálta a szépség és sikeresség közötti összefüggést. Az ázsiai országok válaszadóinak elsöprő többsége (77%) állította, hogy a vonzó kinézettel sikeresebbek lehetünk. A kelet-ázsiai megkérdezettek majdnem fele (45%) szerint szép kinézetük miatt kaptak egy-egy munkát. Ezt a véleményt a délkelet-ázsiaiak 40%-a, a közel-keleti válaszadók 32%-a, az afrikai résztvevők 31%-a osztotta. A legalacsonyabb százalékban a közép-európaiak értettek ezzel egyet, csupán minden 5. válaszadó.
A smink hatását is kutatta a felmérés kontinensek szerint, itt is kiemelkedik Ázsia; 66% vallja, hogy van összefüggés a make-up viselés és a feléjük irányuló pozitív hozzáállás között. Az állítással az afrikaiak 56%-a, a latin-amerikai válaszadók 54%-a ért egyet. Afrika volt az egyetlen régió, ahol többen szavaztak a smink nélküli állásinterjúra (59%), mint a make-up viselésére.