Az Élelmezés világnapját ünnepli a Starbucks
A Starbucks összefogott a Munch alkalmazással, és együtt csökkentik az élelmiszerpazarlás mértékét.
Az élelmiszerhulladék mennyiségének csökkentésére hívja fel a figyelmet a Starbucks Magyaroroszág az Élelmezési világnap alkalmából. A kávézólánc több mint egy évtizedes magyarországi működése óta már számos fenntarthatóságot támogató kezdeményezést vezetett be. 2021 májusától a Munch ételmentő platformmal együttműködve lép fel közösen az élelmiszerpazarlás ellen. Az együttműködés indulása óta a két vállalat több mint 17 000 doboz élelmiszert mentett meg.
A Starbucks stratégiájának a fenntarthatóság és a környezettudatosság kiemelten fontos részét képezi, éppen ezért a Starbucks Magyarország is konkrét, bolygópozitív lépéseket tesz a műanyag- és élelmiszerhulladék termelése ellen. A Starbucks kávézók egyre több fenntartható és újrahasznosított alapanyagot használnak, a műanyag szívószálakat pedig felváltották a papírból készült darabok. A környezetkímélő megoldásokhoz a vendégek is becsatlakoznak, hiszen azok, akik saját reusable cup-ba, tumblerbe vagy termoszba kérik italukat, változatlanul 160 forint kedvezményben részesülnek a kiválasztott ital árából.
A világhírű kávézólánc hazai üzletei az elmúlt évek alatt tudatosan dolgoznak azon, hogy működésüket egyre zöldebbé tegyék. A számos fenntarthatóságot támogató megoldás mellett felelős vendéglátóhelyként a Starbucks példát mutat és konkrét lépéseket tesz a tudatos fogyasztás és az élelmiszerpazarlás elősegítése érdekében.
A Munch alkalmazás segítségével te is véget vethetsz a pazarlásnak!
A Starbucks Magyaroroszág egyik legjelentősebb együttműködése 2021-ben jött létre a díjnyertes magyar ételmentő applikációval, a Munch platformmal. A Munch egy gyors ütemben fejlődő, hazai fejlesztésű platform, amelyen keresztül már számos vendéglátóhely, étterem, pékség, bolt és szálloda értékesíti kedvezményesen az el nem adott, de jó minőségű ételeit több hazai településen.
A kollaboráció keretén belül eddig több, mint 17 000 doboznyi élelmiszert mentettek meg és juttattak el kedvező áron a vásárlókhoz. Az eredményes együttműködés biztosítja, hogy a lehető legtöbb termék gazdára találjon, így garantálva, hogy a kitartó munka mellett az alapanyagok se vesszenek kárba.
A környezettudatosság, a fenntarthatóság, és az élelmiszerpazarlás elleni harc mind olyan fontos ügyek, amelyek mellett mindig kiállunk, és valódi megoldásokat keresünk, közösen vendégeinkkel. Hiszünk abban, hogy együtt még többet tudunk elérni, és örömmel látjuk, hogy milyen sokan csatlakoznak hozzánk évről évre.
– mondta el Kerek Fanni a Starbucks magyarországi brand managere.– „Nagy öröm számunkra, hogy ilyen sikeres együttműködést tudhatunk magunkénak, mint a Munch-csal való közös munka, aminek hála nem csak ezen a napon, hanem egész évben felelősségteljesen teszünk egy élhetőbb bolygóért.”
Ezt is olvasd el:
- A Munch mind az öt cápát megnyerte
- A Magyar Élelmiszerbank és a Munch stratégiai partnerségre lép
- Csomagolásmentes boltkörkép Budapesten és vidéken
Hozzászólás zárolva.