Életforma.hu


Gundel, Aranyélet, Road Movie - a jó logó fél siker!

Gundel, Aranyélet, Road Movie - a jó logó fél siker! 

Vasvári Péter a világ legjobbjai közé tartozik. Sikeres cégek versengenek öt kontinensen azért, hogy ő tervezze meg a logójukat, arculatukat. A megbízói tudják, hogy milyen fontos az első benyomás, egy jó logó fél siker. A nemzetközileg elismert tervezőgrafikus a pandémia kényszerű bezártsága idején gyűjtőmunkába kezdett. A közösségi médiában osztotta meg az általa legfontosabbnak tartott logókat, hogy népszerűsítse a műfajt és a magyar alkotókat. A Scolar Kiadó felfigyelt rá, a napokban pedig már a nagyközönség kézbe is veheti a MAGYAR LOGÓK című hiánypótló albumot.
Ez a japán teniszező a Louis Vuitton új arca

Ez a japán teniszező a Louis Vuitton új arca 

Nem akárkit választott új nagykövetének a francia luxusmárka! A 23 éves haiti-japán gyökerekkel rendelkező Naomi Osaka fiatal kora ellenére is meghatározó szereplő.
Elhunyt a Columbia ikonikus nagyasszonya

Elhunyt a Columbia ikonikus nagyasszonya 

A hétvégén 95 éves korában elhunyt Gert Boyle, a Columbia Sportswear világhírű vezetője, akit a cég családfőjeként tiszteltek. A hírt fia, Tim Boyle, a Columbia elnöke és ügyvezetője jelentette be.
Hazajött a hazai luxusért

Hazajött a hazai luxusért 

Új hotelmenedzsert neveztek ki a budapesti The Ritz-Carlton élére. Engelbrecht Kinga a szállodaigazgatói posztot is betölti az új vezető érkezéséig. A csinos szakember azt szeretné, ha a külföldi vendégekenk elsőként a Ritz jusson eszébe, ha Budapesten szeretnének szállást foglalni. Emellett a hazai közönséggel is szeretné jobban megismertetni a céget. Nemrég a konyhában is megváltozott az élet, Matthew Piercy személyében új Executive Chef érkezett a The Ritz-Carlton, Budapesthez
Ezek most a világ legértékesebb márkái

Ezek most a világ legértékesebb márkái 

Talán nem is olyan meglepő, hogy az ötödik egymást követő évben idén is az Apple és a Google bizonyult a világ legértékesebb márkájának az Interbrand nevű amerikai tanácsadó vállalat globális rangsorában.
Jesszusom! Függő a gyerekem?

Jesszusom! Függő a gyerekem? 

Közösségimédia-függő a magyar fiatalok 30 százaléka, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken - derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében - adta közre az MTI. 
Hamis márkák utcája

Hamis márkák utcája 

Bevásárlócélpont helyett immár turistalátványosságként is szolgál egymás mellett sorakozó hamismárkás boltjaival a kelet-kínai Vuhszi város egyik utcája.
Ki kér névre szóló kólát?

Ki kér névre szóló kólát? 

Lecseréli logóját a Coca-Cola egész Európában. Persze nem örökre válik meg az ikonikus jeltől, de májustól augusztusig hazai keresztnevekkel és becenevekkel helyettesíti a feliratot a palackokon és a dobozos üdítőkön a címke egyik oldalán.
Designbutik a MOM parkban

Designbutik a MOM parkban 

December 1-31. között a Zagazum és a NON+ márkák közös projektjeként ideiglenes designbutik várja a nagyközönséget a MOM Park egyik földszinti üzlethelyiségében. A pop-up store különlegessége, hogy egy kreatív játéktérben mutatja be a két márka kínálatát. A karácsonyi időszak rendkívül jó lehetőség a két cég számára, hogy bemutatkozhasson.
Milyen kozmetikai cikkeket használnak a fiatalok?

Milyen kozmetikai cikkeket használnak a fiatalok? 

A fiatalok idősebb korosztályára, a 20-25 évesekre sokkal jellemzőbb a kényeztető, regeneráló jellegű termékek megvásárlása, mint például a testápoló, arckrémek és balzsamok.  

Luxus másodkézből 

Vannak klasszikusok, amelyek soha nem mennek ki a divatból – ami ebbe a kategóriába tartozik, na az a vintage. Maga a kifejezés szó szerint is régi, klasszikus, márkás dolgot jelent, illetve a borászok használták a jó évjáratú nedűkre. A mai divatban konkrétan az 1920-tól az 1970-es évek közepéig készült ruhákat és kiegésztőket takarja. Nem keverendő össze a szintén reneszánszát elő, az egy-két évtizeddel ezelőtti trendeket megújító retróval.

A teszten nagyot buktak a márkás napvédő termékek 

A Tudatos Vásárlók Egyesülete kilenc, hazánkban kereskedelmi forgalomban kapható, közepes erősségű fényvédőt vizsgált meg összetevők alapján. Az egészségtudatosként hirdetett termékek mellett kommerszebb készítményeket is beválogattak az értékelt krémek közé. 

Superbrands 2011 védjegyet nyert a dm 

Idén hetedik alkalommal osztotta ki a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands kitüntetést olyan fogyasztói brandek nyerik el, amelyek a márkaerő, az ismertség, a reputáció és a tradíció tekintetében a legerősebbnek bizonyulnak.  

Kibérelné a Margit hidat az Úszó Kacsapláza 

Előreláthatólag két hétre bérelné ki a budapesti Margit hidat a Németországból a Fekete-tengerig a Dunán leúszó óriási pláza, a Swimming Duck Plaza, amikor augusztusban a magyar fővárosban köt ki.

VV Anikót hazánk szépségei öltöztetik 

A hazánk szépségeit felvonultató Sugarbird divatmárka felfigyelt a Való Világ fekete démonjára, és megkereste őt egy visszautasíthatatlan ajánlattal. A márka arcai: Horváth Éva, Zimány Linda, Dukai Regina, Bódi Sylvi, és Debreczeni Zita saját kreációjába öltöztette Anikót.  

A Kőbányai sör aranyérmet nyert! 

Örömünkre szolgál bejelenteni, hogy idén is nyert a hazai sör a Monde Selection nemzetközi versenyen. A világ egyik legrégebbi és leghitelesebb minőségértékelő megmérettetésén idén a Dreher Sörgyárak Zrt. a Kőbányai márkáját indította, melyet aranyéremmel jutalmaztak.  

Gigantikus kacsapláza érkezik Budapestre! 

A magyar fővárosban is kiköt a Swimming Duck Plaza nevű óriás folyami hajó, úszó luxusbevásárló központ. A nyáron Németországból a Fekete-tengerig haladó „csodakacsa" Budapesten időzik a legtovább.

Olga Kurylenko, a Bond-lány nagykövet lett 

A Pantene Pro-V szerződést kötött Olga Kurylenko-val, aki Daniel Craig oldalán Bond-lányként lett világhírű a Quantum csendje Camille-jaként. Ő lett a márka új arca, és egyúttal a Pantene Aqua Light kollekció nagykövete.  

Ma 30%-os, nyitó kedvezmény az első VAN GRAAF-ban! 

A VAN GRAAF nemzetközi divatvállalat a mai napon megnyitotta első magyarországi üzletét. A női- és férfidivat új világa az Allee-ban nyitotta meg kapuit, ahol exkluzív környezetben egyedülálló vásárlási élményt kínálnak. Csaknem 4000 nm-es alapterületen a termékkategóriánként elkülönített osztályok és az impozáns eredeti márka részlegek közel 100 népszerű divatmárkával várják a látogatókat.  

Így öltözhetsz fillérekből - a legmárkásabb cuccokba! 

Mikor a kilencvenes években elkezdődött second handek divatja, még a szó szoros értelmében turkálni kellett: a nyugatról érkezett bálás ruhákat hosszú asztalokra döntötték ki, egy-egy jónak tűnő darabot a kupac aljáról kellett kihúzni-nyúzni. Ráadásul a jellegzetes szag is sokakat elriasztott, de ha végül sikerült hazavinni, a sok szörnyűség közül kimenteni - és kimosni - egy-egy jobb cuccot, az otthoni környezetben mindjárt jobban mutatott.

Nem eszünk, de csinosak vagyunk! 

A kiskereskedelmi forgalom első negyedéves visszaeséséhez képest a ruházati cikkek forgalma csupán kis mértékben csökkent. A divatmárkák stratégái így talán nem annyira borúlátóak, mint korábban, azonban várható még néhány döccenő az év folyamán. Nem árt odafigyelni az árfolyamkockázatokra is, hiszen hiába a jó eredmény, ha az elszámolás alatt elúszik a nyereség.