Robot pincérnőt alkalmaz egy étterem a munkaerőhiány miatt
A koronavírus miatt nagyon sok vendéglátós mondott fel, egy cég egy intelligens robotokkal próbálja áthidalni a pincérhiányt.
A koronavírus járvány óta nagyon sokan hagyták el a vendéglátóspályát, így egy cég egy robot alkalmazottat kénytelen bevetni, hogy tovább működhessen. Az étterem egy robot pincérnőt „vett fel”, hogy ő segítse a rendelések felvételét és az ételek asztalhoz szállítását.
A The Chinese Buffet üzletlánc igazgatói megküzdöttek a járvánnyal, ám most munkaerőhiány sújtja őket. Amikor az éttermeik újra kinyitottak, ott álltak alkalmazott nélkül. Gyorsan kellett cselekniük, ezért a robot alkalmazottak mellett döntöttek. A tulajdonosok, Paolo Hu és Peter Wu négy „BellaBot” robotot vett fel. Mindegyik robotot Bellának hívják, és 4 éttermükben várja a vendégeket egy-egy Bella. Liverpool-ban, St Helensben, Boltonban és Wiganben te is rendelhetsz egy robot pincérnőtől, sőt!
A robot képes arra is, hogy a konyha személyzet által elhelyezett tálcákat is a megfelelő asztalokhoz szállítsa, így tényleg képes ellátni egy pincérnő feladatait. A tulajdonosok azt mondták a Bellákról, hogy előnyük, hogy nem betegednek meg, és ha lassabban is, de végre tudják hajtani egy pincérnő feladatait.
Te mit szólnál, ha egy robotnak adnád le a rendelésedet egy étteremben?
Ezt is olvasd el:
- Megnyílt Anglia első vízboltja
- Elkezdődött a húsvéti csoki nyuszik gyártása
- Íme a világ legnagyobb Harry Potter rajongója
Hozzászólás zárolva.