Megéri a pénzét?
Mitől kerülhet egy kisebb vagyonba egy tégelynyi krém vagy márkás parfüm? Vajon tényleg megéri az árát vagy csak a fogyasztók „Kész átverés show”-jának lettünk főszereplői?
Bizonyosan már Ön is feltette magának ezeket a kérdéseket.
Csupán papírdoboz, tégely és benne némi kence vagy illatos víz, ám hiszi vagy sem: egy luxuskozmetikum piacra dobása mögött másfél évnyi munka áll.
Termékfejlesztési és marketing szakemberek működnek együtt szorosan kutatók, tudósok csoportjaival, hogy készítményeikbe plántálják a tudomány legújabb vívmányait, áttörést jelentő technológiákat valamint újonnan felfedezett, ritka és értékes összetevőket. Egyetlen parfümöt gyakran több száz féle méregdrága illóolaj tesz egyedivé és tartóssá.
Miután a prototípus megszületett, tesztek hosszú során kell átjutnia: először az úgynevezett kémcsőtesztek keretében, laborkörülmények között vizsgálják a készítmény összetevőinek biztonságát és hatékonyságát, majd önkéntesek százai teszik próbára a terméket a napi használat során. Ha csak egyetlen használójának okoz is panaszt, a készítmény összetételét felülvizsgálják, módosítják és kezdődhet az egész elölről.
A folyamat végén a vásárló egy maximálisan biztonságos és hatékony terméket tarthat a kezében, melyre a gyártó garanciát vállal – vagyis ha minden igyekezet ellenére bármilyen problémát okoz a használat során, a vásárlás helyét igazoló blokk ellenében az üzletben visszaveszik vagy levásárolható más termékre.
Ezek után mindenki maga döntse el, érdemes-e magasabb összeget áldoznia egy szépítőszerre, melynek forgalmazói egy egész sor ígérettel kecsegtetik a használót.
Ha engem kérdezne valaki, azt mondanám – az ésszerűség keretein belül – egy próbát mindenképpen megér!
Hozzászólás zárolva.